2018.09.26.@ 08.09

8 késő esti nasi, ami nem teszi tönkre a diétádat

Éppen egy fogyókúra közepén vagy, de borzasztóan kívánod az édességeket és a sós ropogtatnivalókat? Ezeket eheted bűntudat nélkül!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

8 késő esti nasi, ami nem teszi tönkre a diétádat

Chia puding

Tegyél egy tálkába egy evőkanál chia magot és önts rá zsírszegény tejet, joghurtot, vagy növényi tejet, keverd össze, majd hagyd legalább 20 percig állni. Ez azért fontos, mert a kis magok nedvességet szívnak fel a környezetükből, és ha ez a gyomrodban történik, attól megfájdulhat a hasad. Másrészt pedig a puding állagot is így érheted el. Ha letelt az idő adj hozzá pár szem mandulát vagy gyümölcsöt és kész is a vitaminokban gazdag édesség!

Mogyoróvajas alma

Vágj fel egy almát szeletekre, és mártogasd bele egy evőkanál mogyóvajba! Ez a menniység még pont annyi zsírt tartalmaz, hogy nem rontja el a fogyókúrát. Ráadásul jótékony fehérjék és vitaminok is vannak benne, főleg a gyümölccsel párosítva szuper egészséges!

Sovány túró extrákkal

Ebből is a zsírszegény változatra lesz szükséged! Tegyél belőle egy kis tálba 2-3 evőkanálnyit, és adj hozzá fahéjat meg gyümölcsöket. Próbáld ki például őszi barackkal! Ezzel a kombinációval is beviszel sok vitamint, a fahéjtól pedig olyan érzésed lesz mintha nassolnál, közben mégsem kell aggódnod, hogy elszúrod diétádat!

Szárított cseresznye

Az aszalt, vagy szárított gyümölcs jó választás, mert nem igényel semmilyen előkészületet, csak kicsipegeted a zacskóból. Ráadásul a cseresznye olyan anyagokat tartalmaz, amik segítenek a nyugodt alvásban! Tökéletes késő esti nasi!

 

Humusz

Sokak nagy kedvence a csicseriborsóból készült krém. Teheted ezt is pirítósra, de még jobb, ha zöldségeket mártogatsz bele! Vágj fel fél kígyóuborkát hosszú daraboka, meg egy répát, és máris kész az egészséges uzsi!

Pisztácia

A pisztácia tele van egészséges zsírokkal, rostokkal és fehérjével. Valamint a héja miatt hosszabb ideig tart az elfogyasztása, ami segít benne, hogy kevesebbet akarjál megenni egyszerre, így nem is fogsz elhízni tőle!

Natúr popcorn

Hiányzik az esti filmezéshez kedvenc vajas popcornod? Nem kell teljesen megválnod tőle a diétád alatt sem! Lehet kapni az üzletekben natúr változatot, amiből ha szórsz egy tálba, ugyanúgy kipattogtathatod a mikródban! Csak arra figyelj, hogy tegyél valamit a tálra, nehogy kiugráljanak belőle a szemek! És ha nagyon hiányzik a vajas íz, akkor vegyél egy zsírszegény, egészséges változatú vajat, és tegyél egy keveset a magok alá egy keveset belőle, mielőtt a mikróba rakod a tálat! A végén egy pici sót is szórhatsz rá, így teljes lesz az élvezet, bűntudat nélkül!

Avokádós piritós

Ha valami sósra vágysz, piríts meg egy szelet teljes kiörlésű magos kenyeret, és kend meg egy kis gucamoléval. Köztudott, hogy az avokádóban lévő ásványi anyagok táplálják a hajadat, és a bőrödet, kis mennyiségben pedig nem hizlal a belőle készült krém!

Címkék: diéta egészség egészséges nasi fogyókúra nasi

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Szépség