2018.12.04.@ 05.12

Lehámlott a srác arca egy krémtől

A pasi arcbőre annyira durván nézett ki, hogy volt, aki zombinak nevezte az utcán.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Lehámlott a srác arca egy krémtől

Matt Hess, dizájner szteroid tartalmú krémet kezdett használni, hogy helyrehozza az aknés bőrét. Arra viszont egyáltalán nem számított, hogy az állapota rosszabbra is fordulhat a kezelés után. A most 27 éves pasinak hat évvel ezelőtt írta fel a bőrgyógyász a problémájára a “megoldást”. Igaz, már 15 évesen elkezdett antibiotikumokat használni, hátha azok segítenek valamit, de rá kellett jönnie, hogy ezek nem működnek: „Az a baj, hogy az antibiotikumok nem csak a rossz baktériumokat ölik meg, hanem a jókat is, amikre szükségem lenne. Ez pedig nagyon rossz hatással van az egészségemre.”

Bár a krém azonnal eltüntette Matt pattanásait, miután abbahagyta az alkalmazását, nagyon csúnya bőrirritáció jelent meg az arcán. Ezért újra elkezdte használni a krémet, amire végül teljesen rászokott. Az emberek elkezdték zombinak hívni a csúnya arcbőre miatt, sőt egy alkalommal még a vonatról is leszállították! A srác végül a munkahelyén is felmondott és Thaiföldre költözött annak reményében, hogy a stresszmentes élet és a meleg időjárás segíteni fog a borzasztó állapoton.

Szerencsére itt aztán kezdtek jobbra fordulni a dolgok. Matt szerint a helyes táplálkozás, az aktív életmód mind-mind segítenek a probléma eltüntetésében. Nagyon fontos a megfelelő hidratálás, ezért két-három liter vizet is megiszik egy nap, sőt azt mondja, a pozitív szemléletmód és a stressz minimálisra csökkentése is kulcsfontosságúak: „Még mindig nem gyógyultam meg 100%-osan. De legalább már merek kommunikálni az emberekkel, nem bújok el előlük.”

A dizájner szeretné felhívni a figyelmet a szteroid-használat elkerülésére, mert az függőséget okozhat. Matt azt mondja, az orvosai nem tudtak rajta segíteni, így magának kellett kézbevenni az irányítást:„A rendelőben ültem, az arcom vérvörös volt és sebes, a doktorok pedig azt mondták, semmi esélye a gyógyulásomnak, csak úgy tudok javítani a helyzetemen, ha életem hátralévő részében gyógyszereket szedek. Tudtam, hogy nem ez az én utam, ezért saját kezembe vettem a sorsomat, és azt szeretném, ha mások is rájönnének minderre!”

Címkék: akne arckrém betegség bőrirritáció egészség életmód szteroid tartalmú krém

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Szépség

Turbózd fel a neszeszered az ősz legmenőbb sminkcuccaival!

Beújítanál néhány menő makeup-ot az új szezonra? Mutatjuk, mire érdemes lecsapnod!

Ijesztő a legújabb körömtrend

Annyi kérdésünk van...

Videó: Az egyszerű smink, amit bármikor viselhetsz

A Cosmo vloggere most megmutatja neked, hogyan mi az a makeup, amivel ragyogóvá varázsolhatod a bőröd, mégsem tűnik úgy, mintha sminkeltél volna.

Nem hiszed el, melyik frizura-trend tért vissza!

Visszatért a hajtetkó-őrület, és most durvább, mint valaha!

Az összes influenszer ezt a ruhát akarja

Mindenki megőrül érte!

Megőrül a net most ezért a maniért

Szerinted is jól néz ki?

Kulcsár Edina megható posztjáról beszél ma mindenki

A volt szépségkirálynő kisfia egy éves lett!

Videó: Így varázsolj a nappali sminkedből estit egyszerűen

Nincs időd a meló és az esti randi közöt már hazaugrani? Mutatjuk, hogyan alakíthatod át a makeup-od néhány lépésben!

Ariana Grande a világ legrondább cipőjében pózolt

Igen, jól látod a fotón! Sőt, ezt a képet az énekesnő még Instára is kitette...

A netezők szerint kiábrándító lett az új iPhone

Tudd meg, miért gondolják így!