2019.02.27.@ 14.02

Így lehet lapos hasad 2 hónap alatt

Lassan itt a bikiniszezon, de nyugi még bőven időben vagy! Ha a pocidon alakítanál a legtöbbet, mutatjuk hozzá a nyerő utat.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Így lehet lapos hasad 2 hónap alatt

Eddig mindig az utolsó pillanatban kezdtél őrült felülés kihívásokba, hogy két hét alatt tűntesd el a pici extrát a pocidról? Tégy magadnak idén egy szívességet és már most vágj neki a dream body projektnek, mert mindössze két hónap is elég lehet arra, hogy formába lendüljön a hasad. Összeszedtük neked a nélkülözhetetlen lépéseket, amiket betartva egyértelműen a kétrészes fürdőrucira szavazol majd a strandon.

Mínusz kalória, mínusz kiló

Tuti te is hallottad már, hogy ha fogyni szeretnél, 70%-ban a kaján múlik, és csak 30% a sporton. A szakemberek mostanában kezdenek átnyargalni a 80-20-as arányra, szóval elkerülhetetlen, hogy odafigyelj az étkezésedre, ha a hasadról (vagy másik testrészedről) dobnál le egy kicsit. Az aranyszabály, hogy kevesebb kalóriát vigyél be, mint amennyit elégetsz aznap.

Cukorstop

Az előző pontból pedig egyenesen következik, hogy az édes pink fánkoknak és az éjszakai otthon filmezős csokiknak is búcsút kell intened. Nem csak felesleges üres kalóriákat jelentenek ezek az édes kísértések, de falási rohamokat is okozhat a dupla csokiskeksz után hirtelen megzuhant vércukorszinted. Néha 1-2 kocka étcsoki, és simán kibekkeled nyárig.

Rostban a titok

Felpörgeti az anyagcseréd, tisztítja a bélrendszert és sokáig eltelít. Ja és azt említettük, hogy még finomak is a rostos ételek? Teljes kiőrlésű pékáruk, zabkása, friss gyümölcsök és finom salik. Ezek mind dúskálnak rostokban, amik azonnal lepacsiznak majd a lapos hasaddal.

Sportszekció

Oké, az oroszlánrésze kipipálva, de ugye a 100% a mozgással együtt jön ki. A szépen definiált hasfaladat pedig igazán a sporttal tudod kiemelni, ezért kapásból két edzésformára is ugorj rá: az egyik a HIIT a másik pedig a súlyzós edzés, amit felváltva csinálj a héten.

Apró lépések

Nem kell még leállni attól, hogy kijöttél a gymből. Maradj dinamikus minden pillanatban és ahova csak teheted, gyalog menj. Már az is hatalmas előrelépés, ha két megállóval hamarabb szállsz le a buszról vagy lift helyett a lépcsőt választod. Apró kalóriaégetés, de a nap végére összeadódik, és szinte kitesz egy extra edzést.

Álmodj szépeket

És lehetőleg minimum 8 órát! Alvás közben regenerálódik a szervezeted és – ha hiszed, ha nem – éjszaka is egy csomó energiát használsz el. Ha elég hosszú és pihentető az álmod, másnap extra energiával tudod belevetni magad a 2 hónapos projektedbe.

Címkék: bikini body diéta edzés lapos has tippek trükkök

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Szépség