2019.09.09.@ 00.09

Dove – #MutasdMeg (X)

Ábrázold a nőket valósághűen, hogy megmutathassák, mire képesek.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Dove – #MutasdMeg (X)

A Dove, valamint partnerei, a Getty Images és a Girlgaze idén elindította a „#MutasdMeg” kampányt, amely felszólítja a szépség- és divatipart, hogy lépjenek elő, és vállaljanak felelősséget azokért a képekért, amelyeket a hirdetéseikben használnak.

  • A nők 70%-a* úgy érzi, hogy nincs reprezentálva a médiában nap mint nap megjelenő képeken
  • A #MutasdMeg projektet a Dove hívta életre a Getty Images és a Girlgaze fotósai segítségével azért, hogy létrehozzák a világ legnagyobb olyan stockfotógyűjteményét, amelyet nők készítenek, hogy lerombolják a szépséggel kapcsolatos sztereotípiákat

10-ből 7 nő (68%) globálisan úgy hiszi, hogy a média csupán egy nagyon szűk szépségideálnak megfelelő nők és lányok csoportját mutatja be, 70%-uk úgy gondolja, hogy egyáltalán nem érzik magukat reprezentálva a nap mint nap megjelenő képeken. A Dove felhívja a kreatív iparágban és médiában dolgozókat arra, hogy csatlakozzanak hozzá annak újra definiálásában, ahogyan a nőket reprezentálják minden egyes nap a körülöttük megjelenő képeken, és ünnepeljék együtt a szépség változatosabb és inkluzívabb bemutatását, illetve támogassák közösen világszerte a nők önbizalmát azzal, hogy úgy mutatják be őket, ahogy ők szeretnék.

Dove – #MutasdMeg (X)

Dove – #MutasdMeg (X)

Fotó megosztása:

A cél és ambíció a #MutasdMeg projekt mögött egyszerűen megfogalmazható – arra szeretnék bátorítani a médiát, hogy siettessék a változást, és kérdőjelezzék meg a sztereotípiákat és szépségideálokat, valamint állítsák fókuszba azt a komoly nyomást, amelyet a nők életére helyeznek a reklámok. A világ legnagyobb, nők által létrehozott stockfotógyűjteménye azzal kérdőjelezi meg a szépségideálokat, hogy a nőket úgy mutatja be, amilyenek, nem pedig amilyennek mások szerint lenniük kéne. A több, mint 5000 fotóból álló gyűjtemény a gettyimages.com/showus oldalán bármikor elérhető licenccel való felhasználásra a média és a hirdetők számára.

Ez által a hirdetők összefoghatnak, hogy véget vessenek a szépség világszerte közvetített, beszűkült definíciójának, és új alapot adjanak a nők autentikus, diverz és inkluzív reprezentációjának.

*„Dove a szépségideálok hatása – felmérés 2019”. A kutatást 2018 decemberétől 2019 februárjáig az Edelman Intelligence végezte, egy olyan kutatóintézet, amely felmérésekre szakosodott. A kutatásban 9 027, 18–64 éves nő vett részt 11 országból: Egyesült Királyság, Egyesült Államok, Kanada, Franciaország, Dél-Afrika, Brazília, Argentína, Kína, Japán, India, Oroszország.

Címkék: beauty DIY trükkök fényes haj haj szépség szépségápolás

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Szépség