2019.09.11.@ 10.09

Miért kell egy 15 évesnek sminkcuccokat piacra dobnia?

Millie Bobby Brown beállt a sorba, és a színészkedés mellett ő is piacra dobta a saját beauty brandjét. Nem korai ez még?

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

2016-ban berobbant a Netflixre a Stranger Things első évada, amit egyszerűen nem lehetett nem ledarálni. Azóta egyre csak menőbb lett, a nyáron pedig kijött a harmadik szezon is – és bár a folytatást egyelőre nem erősítették meg, elég esélyes, hogy még viszontláthatod a kedvenceidet. Az Elevent alakító Millie Bobby Brown pedig pillanatok alatt mindenki szívébe belopta magát különc, természetfeletti képességekkel rendelkező karakterével.

A most is még csak 15 éves színésznő egyébként mesélt arról, hogy a Stranger Things premierje után mindössze egy nap alatt hirtelen 1 millió fölé emelkedett az Instagram követőinek száma. Azóta pedig már három év eltelt, Millie Instája pedig épp, hogy lecsúszott a top 100 legnépszerűbb oldal listájáról: jelen pillanatban a 115. helyen áll a maga 28,8 millió rajongójával. Ráadásul olyan sztárokat, illetve beauty- és divatgurukat utasított maga mögé, mint Victoria Beckham, Bella Hadid, Blake Lively vagy épp Shay Mitchell.

Azért ez elég lenyűgöző, nem? Főleg, hogy Mills csak hetente néhányszor posztol, de így is ugyanolyan sítlusinspirációt jelent a követőinek, mint mondjuk Shay, aki 32 évesen hihetetlen tudatossággal építgeti a brandjét. Millie azonban kamaszként került a reflektorfénybe, így el kellett telnie egy kis időnek, míg rátalál a hangjára. De most, hogy ez megtörtént, és tényleg egyre többen követik a social médián, kiderült, hogy felnőtteket megszégyenítően kezeli az influenszer-státuszát!

View this post on Instagram

exciting news… coming soon 💙 @unicef

A post shared by mills (@milliebobbybrown) on

Tudtad például, hogy a színésznő volt a legfiatalabb Jószolgálati nagykövete az UNICEF-nek 2018-ban? És azt, hogy ugyanebben az évben a Time Magazin legbefolyásosabb személyiségeinek listájára is felkerült, ezzel szintén megdöntve a fiatalsági rekordot? Az újság számára Aaron Paul (igen, a helyes pasi a Breaking Badből) írt egy kis bemutató szösszenetet Millsről:

„12 éves volt Millie, amikor először találkoztam vele. És bár az évei alapján valóban ennyi idős volt, lélekben és észben kortalan ez a lány. A kis angyalarc mögül egy bölcs nő szólt hozzám.”

Így hát csak idő kérdése volt, hogy ha már milliók vannak oda a vörös szőnyeges szettjeiért, igazából is betörjön a divat és a beauty világába. Először a Converse-zel készített néhány szuper, egyedi mintájú cipellőt – a kollekciót pedig percek alatt elkapkodták. Most pedig Kylie Jenner, Rihanna és Lady Gaga nyomdokaiba lépve, Millie is belevetette magát a szépségiparba. A Florence by Mills kollekciója ugyan csak pár hete elérhető, de néhány termék máris totál elfogyott a webshopból.

A brand Instájának amúgy máris 765 ezer követője van. Ez extra soknak számít, főleg összehasonlítva például Lady Gaga Haus Laboratoriesával, amit 300 ezerrel kevesebben followoltak be.

A Florence By Mills amúgy a tiniket célozza meg, ezzel megtalálva a beauty ipar piaci rését. És épp ez volt Millie célja: olyan termékeket létrehozni, amiket direkt a fiatal arcbőrre fejlesztettek ki. Ám egy 15 éves lány sminkes cégével kapcsolatban azért felmerül pár kérdés.

View this post on Instagram

mills tip: use the blush on your lips! #florencebymills

A post shared by florence by mills (@florencebymills) on

Kell-e egy 15 évesnek sminkcuccokat piacra dobni, és ha igen, miért? Erre egyébként maga a színésznő válaszolt, méghozzá a vállalkozása Insta oldalán. „Azt szeretném, ha az emberek önmaguktól is gyönyörűnek éreznék magukat, nem csak akkor, ha valaki megmondja nekik, hogy kellene kinézniük” – árulta el célját, ami amúgy teljesen logikus is, hiszen ha belegondolsz, a tinilányok sokszor nem a korosztályuknak megfelelő influenszereket és beauty bloggerek követnek, szóval nem feltétlenül ideális a kép, amit kialakítanak magukban arról, hogyan is kellene sminkelniük magukat.

View this post on Instagram

same ol mirror selfies ugh !!

A post shared by mills (@milliebobbybrown) on

Szerencsére viszont elég csak csekkolnod a Florence By Mills termékeit, hogy rájöjj, itt nem erről van szó – a színésznő abszolút a természetesség híve. Ezt amúgy az Instáján simán csekkolhatod is, hiszen akármilyen fotózásról van szó, mindig a natúr sminkre szavaz. Úgyhogy a webshopjában is leginkább bőrápolási termékeket lehet kapni, plusz pirosítót, korrektort, alapozót és szemöldök gélt – azaz csak olyan dolgokat, amiknek helye van egy tinilány neszesszerében. Ráadásul az árakat is a korosztályhoz igazította, tehát átszámolva körülbelül 4-6 ezer forint körül simán be tudod szerezni őket. És azt is megsúgjuk, hogy Magyarországra is szállítanak… 

Van egy másik kérdés, ami nyilván a te fejedben is megfordult már: Vajon tényleg hihető, hogy egy akkor még 13 éves kislánynak ekkora üzleti érzéke legyen?! Bár a Florence-t megpróbálják totálisan Millie imidzséhez illeszteni (a márka a nevét Mills dédijéről kapta, a pirosítókat pedig a BFF-jei után keresztelték el), de azért mégis furcsa látvány egy 15 éves sminkguru. Igen, még akkor is, ha szuperérett. Elvégre egy mindenmentes, vitaminokkal és antioxidánsokkal teli termékeket gyártó cégről van szó, az ezekből származó bevétel egy része pedig az Olivia Hope, leukémia ellen küzdő alapítványnak megy. Egy ilyen projekt irányítása nagyon sok energiát, tapasztalatot és időt igényel. Vagyis az nem is lehet kérdés, hogy kap segítséget a vállalkozás menedzseléséhez, de ha belegondolsz, Kylie Jenner is dollármilliárdos lett 22 éves korára – hála a beauty birodalmának.

Szóval lehet, hogy pár év múlva Millie lekörözi őt?

Címkék: beauty bőrápolás florence by mills millie bobbie brown smink sminkkollekció

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Szépség