2019.12.06.@ 14.12

5 étel, ami még a gyorséttermekben is egészséges

Előre szólunk, hogy sajnos a sajtburi nem került fel a listára.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

5 étel, ami még a gyorséttermekben is egészséges

Oké, decemberben hivatalosan is megkezdődik a habzsi-dőzsi időszak és a karácsonyi céges bulik és családi ebédek végtelen tengerében senki sem figyel oda a kalóriatöbbletre. Aztán jön a január, a fájdalmas mérlegre állás és a nagy elhatározás, hogy dupla figyelmet fordítasz minden falatra és azonnal tiltólistára küldöd a gyorséttermeket. Ennél egy fokkal barátibb megoldás, ha az ünnepek alatt is odafigyelsz kicsit és a gyorséttermeket sem kerülöd el feltétlenül. A lényeg ott is csak annyi, hogy okosan válassz, mert igazi alakbarát kincsekre lelhetsz.

1. Répaszirmok

Biztos te is belefutottál már a cuki virágformára vágott répafalatokba, amik tele vannak értékes vitaminokkal és szinte alig van bennük kalória. Ugyanilyen finom nasi lehet az almaszelet is, amiből egy adag csak 15 kalóriát jelent és mindössze 4 gramm szén-hidrátot.

2. Kertészsaláta

Nem csak azért fogod imádni, mert tele van roppanós zöldségekkel, de még az Instán is jól fog mutatni a menő színkombinációival. 0 gramm zsír mellett csupán 1 gramm cukor van egy adagban és még attól sem kell félned, hogy nem elég friss, hiszen erre extrán odafigyelnek az éttermek.

3. Csirkesali

Ha a vega vonalat hanyagolnád és hiányzik a husi, akkor is van alternatíva a panírozott lisztes falatokon túl. Válassz grillezett csirkével felturbózott salátát, ami bár 330 kalória, a makróértékei szuperek: 11 g zsír, 26 g szén-hidrát, és 33 g fehérje.

4. Reggeli toast

Ne ijedj meg, ha meglátod a két buci közötti husit, ugyanis még így is sokkal jobban jársz, mint egy sima hamburgerrel. Képzeld, egy reggeli tojásos baconös szendvicsben 17 gramm fehérje van, ami simán kenterbe veri az egészségtelen klasszik gyorséttermi falatokat.

5. Halas buci

Ha már burger, akkor válaszd a halhúsos szendvicset. A tengeri halak magas fehérje és omega-3 zsírsav források, amik jótékony hatással vannak a szívedre és az agyadra is. Makróértékei pedig egészen barátiak: 19 gramm zsír, 38 gramm szén-hidrát és 17 gramm fehérje lapul egy adagjában.

Címkék: egészség egészséges étkezés étel gyorsétterem hamburger kaja kalória

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Szépség