Hatásos módszerek, ha vékonyabb derék a cél

Szeretnél egy kicsit vékonyodni, formásodni deréktájon? Már mondjuk is, mit kell ehhez tenned!

2021.07.23. 15:07
Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Hatásos módszerek, ha vékonyabb derék a cél

A legtöbb nő a hasával a legelégedetlenebb, ide kúsznak fel ugyanis a legkönnyebben a plusz kilók. Ráadásul minél több a zsír, annál vastagabb a derék, így sokan úgy érzik, már nem tudnak olyan nőiesen öltözni, mint korábban. Ha te is ebben a cipőben jársz, ne aggódj, nem kell kínoznod magad azért, hogy gyorsan újra darázsderekad legyen! Mutatjuk, milyen módszerekkel érhetsz el mesés eredményeket!

Víz, víz, tiszta víz

Nagyon sokan nem tudják, így lehet, hogy te sem: ha nem iszol elég folyadékot, ducibbnak fogod érezni magad. Ennek az az oka, hogy a szervezeted ilyenkor úgy érzékeli, szomjazol, ezért vizet tart vissza. Ezt többnyire ráadásul hastájékon teszi, vagyis pusztán ettől is vastagabbnak tűnhetsz. Igyál mindennap 2-3 liter tiszta vizet, meglátod, pár nap alatt úgy fogod érezni, mintha több kilónyi feleslegtől szabadultál volna meg.

via GIPHY

Kalóriadeficit

A teljes testünkről akkor lehet a legkönnyebben és leggyorsabban fogyni, ha a kalóriadeficit elvét követjük. Vagyis egyél kevesebbet, mint amennyit egy nap elégetsz. Ma már számtalan online kalkulátor van, amivel kiszámolhatod, neked mennyi a napi kereted, így csak egy kis akaraterő szükséges pluszban. Persze, nem könnyű minden étkezésnél kismérleggel mérni a hozzávalókat, de akkor is nagyon megéri!

Le a szénhidráttal és a cukorral

Bizonyára te is tudod, hogy a gyorsan felszívódó szénhidrátokban gazdag ételek (péksütemény, fehérkenyér) nem tesznek jót a vércukorszintnek és kimondottan hizlalnak. Ugyanez igaz a cukros és sok esetben szénsavas üdítőkre is. Ezeket kerüld mindennap, válassz egészséges alternatívát és tádááám, már vékonyabb is lesz az a csini kis derék!

via GIPHY

Kardio a király!

A mozgás nem ördögtől való, és ha eddig nem is igazán szeretted, még megszeretheted! Hasról és derékról ugyanis úgy lehet a leggyorsabban fogyni, ha úgynevezett kardio mozgásformát választasz. Ez lehet futás, biciklizés, úszás, ellipszis trénerrel történő edzés. A lényeg, hogy folyamatosan mozgásban legyél, de ne fulladj ki nagyon.

Mondj nemet az italra!

Oké, tudjuk, a nyári melegben annyira jól tud esni az ember lányának egy hideg koktél vagy egy pohár bor! Ennek ellenére azt tanácsoljuk, ne igyál alkoholt, pláne akkor, ha fogynál pocaktájról. Az alkohol ugyanis tele van úgynevezett üres kalóriákkal, amik hizlalnak. Ráadásul az ital a jóllakottság-éhség érzetet szabályozó hormonokat is megborítja, így többet eszel majd miatta a kelleténél.

via GIPHY

Vigyázz az alakodra!

Címkék: csípő derék diéta fogyás has kalória tanácsok tippek víz

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Szépség

Ezek a hajtrendek hódítanak 2021 őszén

Ezek a hajtrendek hódítanak 2021 őszén

A nyárnak ugyan vége, de az évszakváltás igazából nemcsak a záporokat és zivatarokat, hanem a lelki felfrissülést is magával hozza. A megújulás első lépéseként pedig máris beújíthatod az idei ősz egyik legtrendibb frizuráját.