5 szexpóz, ami enyhíti a menstruációs görcsöket

Szavazz igennel a szexre a piros napokon is, mert segíthet a fájdalom leküzdésében.

5 szexpóz, ami enyhíti a menstruációs görcsöket

Chillelés ON

A nagyon erős görcsök esetében a tökéletes póz a következő: feküdj a hátadra, a lábaidat keresztbe téve emeld a levegőbe az előtted álló pasid vállán megtámasztva. „Megnyugtató és segít a vérkeringésben. Ráadásul kitámasztja a derekad, megdönti a méhszájad, ami csökkenti a görcsöket, plusz lazíthatsz is közben”magyarázza a póz előnyeit Dr. Heather Bartos nőgyógyász.

Kezdők szerencséje

Ha nem vagy biztos abban, hogy azokon a napokon is összebújnál a pasiddal, irány a zuhany! Tisztának érezheted magad, miközben a víz amúgy a hüvelyedet kiszárító hatása sem fog szerepet játszani nyilvánvaló okokból. Ráadásul a meleg vízsugár arra is szuperül működik, hogy enyhítse az éppen leszakadni akaró derekad görcseit.

Dr. Nagy O

Megvan az a testhelyzet, amit akkor veszel fel, amikor már nagyon nem bírod egy-egy durvább napon? Na, a következő szexpózhoz ebből a pozícióból meg sem kell mozdulnod. A srác hátulról fog megközelíteni, ahogy melléd térdel a földre/ágyra/kanapéra/a szenvedésed helyére. Amíg ő orvosolja a problémád, neked csak élvezned kell a kényeztetést.

Misszionárius jóga

Feküdj háton, hajlítsd be a térded és érintsd össze a talpad – mintha csak jógáznál. „Ez a póz nemcsak a fájdalomra, hanem a PMS tüneteire is jó hatással van”– mondja a szakértő. És ha ez nem lenne elég, gyakorlatilag semmi dolgod nem lesz a hancúrozás közben, így lazíthatsz és élvezheted a műsort.

Takarásban

Megértjük, ha nem érzed magad két hasfájás között a világ legszexibb nőjének, de ez ne vegye el a kedved a hancúrozástól. Feküdj hasra egy párnára és nyomd fel a csípőd (ne felejtsetek el törülközőt tenni alád), a lábaid pedig enyhén nyisd szét. A pasid egy kicsit még igazgathatja a lábaidat, hogy kényelmesen elérjen téged hátulról, aztán indulhat az ágytorna!

Még több

Szex-Szerelem