Hatalmas a botrány Johnny Depp reklámfilmje körül

Nagyon ciki helyzetbe került a sztár.

Hatalmas a botrány Johnny Depp reklámfilmje körül

Johnny Deppet a Dior kérte fel, hogy szerepeljen az új parfümje reklámjában, de úgy tűnik, egyikük sem gondolta végig, hogy milyen sértő lehet a film koncepciója. Ahogy megjelent a reklám, a cég szinte azonnal letörölte azt, mert perceken belül hatalmas botrány robbant ki miatta.

A 150 dolláros (körülbelül 45 ezer forintos) parfüm promóvideójának a sztorija, hogy Johnny a vörös sziklák között sétál és gitározik Dél-nyugat Utah-ban, és feltűnik közben egy amerikai őslakos táncos és egy fiatal nő, aki valójában egy kanadai színésznő. Akik látták, nemcsak azon akadtak ki, hogy a klip sértő az őslakosok számára, mert sem a színészeknek, sem a cégnek nincs kötődése ehhez a kultúrához, de azon is, hogy a parfüm neve Sauvage, ami szintén bennszülöttet jelent és rátesz egy lapáttal az egészre.


A Twitteren megindult kommentáradat közül most mutatunk kettőt, ami összefoglalja a problémát:

„Abszurd a Dior és Johnny Depp reklámja:

– kisajátítja a kultúrát

– azt állítja, segít az őslakosoknak, valójában azonban tele van átgondolatlan „indián” hagyományokkal”


„Összefoglalva: nagyjából 2012 óta figyelem Johnny Deppet. Nem őslakos és nem is barátja az indiánoknak. A Dior szinte mindig kisajátítja a kultúrákat… Úgyhogy a „Sauvage” koncepciója sem meglepő, de mindig nagyon felzaklat, amikor egy márka őslakosokat kényszerít arra, hogy válasszanak a sztereotípiák és a ferdítés és a teljes láthatatlanság között.”

Még több

Sztárhírek