2010.12.02.@ 14.12

Így készülj fel a hideg időre!

Kövesd a következő egészségmegőrző tippeket, amelyekkel felkészülhetsz a hideg időre, és kivédheted a betegségeket! Maradj erős, és csattanj ki az egészségtől akkor is, amikor mindenki mást már ledöntött a lábáról az influenza.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Pár napig mellőzd a tejtermékeket!

Ha úgy érzed, hogy a nátha készül elhatalmasodni feletted, akkor néhány nap erejéig messzire kerüld el a tejtermékeket. A tejben lévő egyik összetevő előidézi a hisztamin felszabadulását, amely a kellemetlen és gyakori orrfújásokat okozza. Ha viszont nem tudsz meglenni a reggeli tejes kávéd, vagy kakaód nélkül, akkor szójatejjel helyettesítheted a tejet.
 
Vegyél egy forró, sós fürdőt!
 
Egy amerikai táplálkozás szakértő azt tanácsolja, hogy a fürdővizedet bolondítsd meg egy kis holt-tengeri sóval, amely olyan ásványi anyagokat tartalmaz, amelyeket nem lelhetsz fel más ételekben. Miközben a kádban relaxálsz, a tested elnyeli ezeket a hasznos komponenseket, így segítve elő az immunrendszer megerősödését. Emellett a só pozitív hatást gyakorol a vérkeringésedre, összességében az egész egészségi állapotodra. A kád vizében oldj fel 150 g holt- tengeri sót, a víz hőmérséklete pedig 37 fok körül alakuljon. Kezdetben csak tíz percig áztasd magad, aztán fokozatosan emelheted az időtartamot, de húsz perc felé ne nagyon menj.
 
Mosd le a baktériumokat!
 
A kezünkön lévő baktériumok még három órán keresztül életképesek maradnak, szóval az influenza időszakában nem árt gyakorta kezet mosni, és alaposan megszárítani a kacsónkat, mert a bacilusok sokkal könnyebben szaporodnak a nedves testfelületeken. Megdöbbentő tény, hogy a megfázás, a nátha inkább fizikai kontaktus útján terjed, semmint a levegőn keresztül.
 
Egyél csirkehúslevest!
 
A csirkehúsleves nagyszerű vacsora lehet egy hideg téli estén, és még a lelkünket is melengeti, de egészségóvó szerepe sem elhanyagolható! Amerikai kutatók megállapították, hogy a levesben lévő alkotóelemek nem csak hogy a náthát előzhetik meg, de még a magas vérnyomást is mérsékelik.
 
Maradj aktív!
 
Az egyik neves amerikai egyetem kutatói arra hívják fel a figyelmet, hogy minden nap harmincpercnyi könnyű, nem túl megterhelő mozgás serkenti a testben a baktériumokat elpusztító sejtek termelődését. Szóba jöhet egy kis séta, vagy torna, de akár a lift helyett a lépcsőzés, vagy a takarítás is jó megoldás lehet. De semmi esetre se vidd túlzásba a mozgást, hiszen másfél óra magas intenzitású sporttevékenységgel ellentétes hatás váltható ki.

Fotó: NorthFoto

Kapcsolódó cikkek:

5 tipp, hogyan ismerd fel a hazugságot

Ismerd meg a múltat!

 

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Te Te Te

Így néznek ki a menő Instafotók a valóságban

Így néznek ki a menő Instafotók a valóságban

Csekkold a fotókat és nevess egy nagyot!

5 film, amiért érdemes ma este bekuckózni a tévé elé

Csekkold le, mikor kell bekészíteni a mai adag popcornt!

Minden, amit tudnod kell az Ikrekről

Mindenki azzal fáraszt, hogy két személyiséged van, pedig ennél sokkal izgisebb tulajdonságaid is vannak!

5 zseniális film péntek estére

Nincs kedved bulizni, inkább a kanapén filmeznél pizsiben? Mutatjuk, hova kapcsold a tévét!

Istenes Bence bakancslistáján a zene az első

Épp ezért örömmel vállalta, hogy a Budapest Park x UNICEF Segélykoncert műsorvezetője legyen június 16-án.

Ezt jelenti Kim Kardashian kisbabájának neve

Psalm Westnek hívják a kicsit.

Hétvégi szerelmi horoszkóp

Halihó, Cosmo-lány! Kíváncsi vagy, mi vár rád a szerelemben ma és a hétvégén? Csekkold le nálunk a horoszkópodat május 24-én is!

A férfiak tisztábban gondolkodnak az orgazmus után?

Amíg te elsírod magad, ő éppen megvilágosodik.

„Így tette tönkre az álmatlanság az egész életemet”

Olvasd el az újságírónő hihetetlen küzdelmét az alvászavarral!

Csekkold a legújabb Toy Story előzetest!

Hamarosan viszontláthatod Woodyékat a moziban.

Mit nézz a Trónok harca fináléja után? Mutatjuk!

Ne ess kétségbe, hogy véget ért a GoT, mert egy csomó sorimenőség vár arra, hogy lecsekkold!