2010.12.02.@ 14.12

Így készülj fel a hideg időre!

Kövesd a következő egészségmegőrző tippeket, amelyekkel felkészülhetsz a hideg időre, és kivédheted a betegségeket! Maradj erős, és csattanj ki az egészségtől akkor is, amikor mindenki mást már ledöntött a lábáról az influenza.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Pár napig mellőzd a tejtermékeket!

Ha úgy érzed, hogy a nátha készül elhatalmasodni feletted, akkor néhány nap erejéig messzire kerüld el a tejtermékeket. A tejben lévő egyik összetevő előidézi a hisztamin felszabadulását, amely a kellemetlen és gyakori orrfújásokat okozza. Ha viszont nem tudsz meglenni a reggeli tejes kávéd, vagy kakaód nélkül, akkor szójatejjel helyettesítheted a tejet.
 
Vegyél egy forró, sós fürdőt!
 
Egy amerikai táplálkozás szakértő azt tanácsolja, hogy a fürdővizedet bolondítsd meg egy kis holt-tengeri sóval, amely olyan ásványi anyagokat tartalmaz, amelyeket nem lelhetsz fel más ételekben. Miközben a kádban relaxálsz, a tested elnyeli ezeket a hasznos komponenseket, így segítve elő az immunrendszer megerősödését. Emellett a só pozitív hatást gyakorol a vérkeringésedre, összességében az egész egészségi állapotodra. A kád vizében oldj fel 150 g holt- tengeri sót, a víz hőmérséklete pedig 37 fok körül alakuljon. Kezdetben csak tíz percig áztasd magad, aztán fokozatosan emelheted az időtartamot, de húsz perc felé ne nagyon menj.
 
Mosd le a baktériumokat!
 
A kezünkön lévő baktériumok még három órán keresztül életképesek maradnak, szóval az influenza időszakában nem árt gyakorta kezet mosni, és alaposan megszárítani a kacsónkat, mert a bacilusok sokkal könnyebben szaporodnak a nedves testfelületeken. Megdöbbentő tény, hogy a megfázás, a nátha inkább fizikai kontaktus útján terjed, semmint a levegőn keresztül.
 
Egyél csirkehúslevest!
 
A csirkehúsleves nagyszerű vacsora lehet egy hideg téli estén, és még a lelkünket is melengeti, de egészségóvó szerepe sem elhanyagolható! Amerikai kutatók megállapították, hogy a levesben lévő alkotóelemek nem csak hogy a náthát előzhetik meg, de még a magas vérnyomást is mérsékelik.
 
Maradj aktív!
 
Az egyik neves amerikai egyetem kutatói arra hívják fel a figyelmet, hogy minden nap harmincpercnyi könnyű, nem túl megterhelő mozgás serkenti a testben a baktériumokat elpusztító sejtek termelődését. Szóba jöhet egy kis séta, vagy torna, de akár a lift helyett a lépcsőzés, vagy a takarítás is jó megoldás lehet. De semmi esetre se vidd túlzásba a mozgást, hiszen másfél óra magas intenzitású sporttevékenységgel ellentétes hatás váltható ki.

Fotó: NorthFoto

Kapcsolódó cikkek:

5 tipp, hogyan ismerd fel a hazugságot

Ismerd meg a múltat!

 

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Te Te Te

Megtaláltuk a legcsokisabb, mégis legegészségesebb desszertet

Megtaláltuk a legcsokisabb, mégis legegészségesebb desszertet

Ráadásul nevetségesen egyszerű elkészíteni!

Kiderült, milyen gyakran kell lecserélned a párnádat

Persze, hogy többször, mint hinnéd!

Ezek a legnépszerűbb márciusi babanevek

Neked melyik tetszik a legjobban?

Ezekkel a trükkökkel könnyedén irányíthatod az álmaidat

Mostantól te mondod meg, miről szeretnél álmodni!

Az 5 legjobb film ma este a tévében

Kuckózz be a tévé elé és lazíts egy szuper filmmel!

„A koronavírus alkoholistává tett”

Egy húszas éveiben járó lány szomorú története.

Megőrül az internet ezért a desszertért, de te inkább ne próbáld ki!

A TikTok az egyik legmenőbb hely az internet bugyrában, de fontos, hogy bizonyos tartalmakat fenntartásokkal kezelj!

5 hatásos tipp, ha mostanában mindenhez fáradt vagy

Ne hagyd, hogy legyőzzön a tavaszi fáradtság!

Ez az édes tortilla recept tarol most a neten

Gyors, variálható és nagyon finom!

Azonnal ki kell próbálnod a világ legkülönlegesebb hamburgerreceptjét!

Fogadjunk, hogy ezentúl ez lesz a kedvenc kajád!