2013.05.15.@ 11.05

Irány Párizs a L’Oréallal!

Múlt héten rendezték meg a nemzetközi L’Oréal Brandstorm marketingverseny magyarországi döntőjét, ahol 5 csapat prezentálhatta a szakmai zsűrinek a fantasztikus munkáját. A feladat egy termék megtervezése és az ehhez kapcsolódó marketingstratégia kidolgozása volt. Ugye, milyen izgalmas?

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Irány Párizs a L’Oréallal!

A verseny a fiataloknak évről évre egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen a L’Oréal Csoport vezető márkáinak  marketingstratégiájában mélyedhetnek el. Az idei feladat a dél-ázsiai piacra  kifejlesztett hajápoló termékcsalád marketingstratégiájának kidolgozása volt, a résztvevő hallgatók együtt dolgozhattak egy  kommunikációs ügynökséggel és kreatív kampányt terveztek az általuk kitalált márka bevezetésére. A nemzetközi döntő majd Párizsban a L’Oréal vezetői és reklámszakemberei előtt zajlik júniusban. A dobogós csapatok nyereménye a tapasztalati tanulás és élmény mellett egy több ezer euró értékű utazás egy általuk választott helyre. Idén a L’Oréal vezetőségéből álló zsűri a magyar csapatok közül a Corvinus egyetem diákjait választotta nyertesnek, ők képviselhetnek minket a párizsi döntőn.

(A nyertes csapat egy különleges hajtisztító kesztyű kifejlesztését prezentálta, amivel egy perc alatt varázsolhatja bárki tisztává és selymessé a haját víz nélkül!)

„A L’Oréal mindig nagy figyelmet fordított a tehetségek felkutatására, majd karrierútjuk biztosítására. A fiatalok számára ezért is nagyon vonzó munkahely a L’Oréal. Az idén hatodik alkalommal kerültünk a tíz legvonzóbb vállalat közé Magyarországon.” – mondta Szöllősi Éva a L’Oréal Magyarország HR menedzsere, akinek fel is tettünk néhány kérdést a verseny hazai döntőjén:

Mi a fő célja a versenynek?
Elsősorban mindenképpen a toborzás! Itt egyértelműen kiderül, hogy mennyire elhivatott egy-egy jelentkező, ráadásul eközben rengeteget tanulhatnak a cégről is.

Amikor interjúztatsz, mi a legfontosabb, amit megfigyelsz a jelentkezőn?
Fontos, hogy nyitott és kreatív legyen, és könnyedén tudjon csapatban dolgozni. Az innovatív gondolkodásmód pedig elengedhetetlen a cégünknél.

A L’oréal szinte minden évben bekerül a legvonzóbb vállalatok közé, azaz nagyon szívesen dolgoznának nálatok a pályakezdők. Ez csak Magyarországon van így, vagy világszerte is? Mit gondolsz, mi az oka?
Nagyon erős a jelenlétünk a különböző álláskereső rendezvényeken, és több egyetemi programunk is van. Egyébként ez világszerte így van, és ennek nagyon örülünk!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Te Te Te

3 expressz húsvéti süti

Csekkold le a legjobb, és a leggyorsabban elkészíthető ünnepi recepteket!

Ilyen születésnapi bulit szervez Katalin és Vilmos Lajos hercegnek

Kíváncsi vagy, hogy telik majd a nagy nap a royal családban?

Tavaszi megújulás a lakásodban is? Mutatjuk, hogy kezdj hozzá!

Szeretnél feltöltődni energiával, és hasznos programot szervezni magadnak a hosszú hétvégére? Vágj bele az otthonszépítés-projektbe!

Meghan hercegné örökre szakított a családjával

Lezárta a múltat, már csak a jövőre koncentrál.

Így teljesített a páros parfüm a 24 órás kihívásban

A Cosmo szerkesztője a barátjával tesztelte, hogy kibírja-e a randinapot Paco Rabanne egyik kiválasztott parfümpárosa.

5 film, amiért érdemes ma bekapcsolnod a tévét

Csekkold le, mik mennek ma este!

Erre a 4 csillagjegyre hat a leginkább az áprilisi telihold

Csekkold, neked kell-e vajon extra figyelmet fordítani a dolgaidra most, hogy telihold van!

Vajna Timi szerint a férje meglátogatta az éjjel

Andy Vajna özvegye úgy érzi, férje újabb üzenetet küldött neki.

Kiderült, mi lett Ed Sheeran karakterével a Trónok harcában!

Fogadjunk, hogy észre sem vetted az infót.

Horoszkóp: Április 18., Csütörtök

Halihó, Cosmo-lány! Kíváncsi vagy, mi vár rád ma a melóban és a szerelemben? Csekkold le nálunk a horoszkópodat április 18-án is!