Barbie-reklámon ámul az egész net

A legendás játékbabát mostanában elég sokat kritizálták, ám a Barbie-t gyártó cég, a Mattel ezzel a kisfilmmel most visszavágott a negatív kommentekre!

Barbie-reklámon ámul az egész net

Túl vékony, túl nagy a melle, túlságosan tökéletes, rossz hatással van a kislányok testképének alakulására – az utóbbi években Barbie-nak több durva kritikát kellett elviselnie, mint a hollywoodi sztároknak. A Mattel cég ezért nemrég úgy döntött, megújítja a játékbabát: hamarosan a megszokott, szőke-kék szemű Barbie-k mellett 8 féle bőrszín, 18 szemszín, 23 frizura és 14 különböző arcforma közül választhatnak majd a lányok.

És addig is, amíg a boltokba kerül a babák új generációja, egy reklámfilmmel is előrukkolt a játékgyártó, hogy Barbie visszanyerje pozitív hírnevét. A cuki videóban kislányok játszanak el hagyományosan férfias szerepeket, így például egyetemi tanár, fociedző és folyton utazgató üzletember bőrébe bújtak. A poént persze nem lőjük le, de annyit megsúgunk, hogy nem véletlenül látta 3 hét alatt majdnem 10 millió ember YouTube-on. Nézd (és nevesd) végig te is!

Még több

Te Te Te