2016.08.15.@ 17.08

„Rúzsok vannak a fiókomban papírok helyett” – Interjú Majoros Evelinnel, a L’Oréal Paris média- és digitális igazgatójával

10 éve diákként, csapatban vett részt a L’Oréal marketingversenyén, szenvedélyének és szorgalmának köszönhetően pedig olyan álomkarriert épített a cégnél, amiről valószínűleg minden lány álmodik. Majoros Evelin, a L’Oréal Paris média- és digitális igazgatója elárulta a Cosmónak legtutibb karrier tippjeit!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

„Rúzsok vannak a fiókomban papírok helyett” – Interjú Majoros Evelinnel, a L’Oréal Paris média- és digitális igazgatójával

2006-ban még versenyzőként vettél részt a L’Oréal Brandstorm marketingversenyen, ahol magyar csapatként különdíjasok lettetek. Azóta 10 év telt el, és ma már a L’Oréal Magyarország média- és digitális igazgatója vagy. Gondoltad volna akkor, hogy a megmérettetés ilyen iramban indítja be a karrieredet?

Őszintén szólva nem nagyon gondolkoztunk akkor azon, hogy milyen hatással lesz a verseny a karrierünkre, csak élveztük a feladatot és nagyon szerettük volna megmutatni, mit tudunk. Ez alapvetően azóta is így van, nem szoktam tervezni a karrierlépéseimet, csak próbálok sok olyan dolgot csinálni, amiben hiszek és élvezem, aztán ez valahogy most épp idevezetett.

Mi volt akkor a sikeretek titka? Szerinted mivel tüntetek ki az induló csapatok közül?

Nehéz kérdés. Rengeteg nagyon jó csapat volt a versenyen, és mindenki óriási szenvedéllyel és energiával állt a feladathoz. A zsűri véleménye alapján a kommunikációs stratégiánk volt az, ami kitűnt a többi közül. Szerintem most így visszagondolva az volt kicsit más a többiekhez képest, hogy nagyon sok energiát szántunk arra, hogy megismerjük és megértsük azt a nőt, akinek készült a termékünk, és olyan kommunikációt terveztünk neki, ami tényleg a szívéhez szól.

majoros-evelin-cosmopolitan
A vállalat világszinten eddig 150-200 diákot fedezett fel a versenynek köszönhetően, és a legjobbak lehetőséget kaptak a cég gyakornoki programjaiban. Tehát ha valaki szeretne a L’Oréal tagja lenni, a Brandstormon való indulás egyenes út lehet

Igen! Én rendszeresen megnézem a Brandstormon indulókat, és a verseny az egyik legfontosabb sourceom a gyakornoki pozíciók betöltésekor. Másreszt arra is nagyon jó szerintem, hogy mivel egy valódi esettanulmányon kell dolgozni, a projekt sokat segít abban, hogy eldöntsd, mi is az, ami téged igazán érdekel a marketingem belül – szívesebben dolgoznál-e ügynökséggel, vagy termékmarketingen, esetleg marketing kutatáson. 

Van jól bevált siker recepted, ami eddig sosem hagyott cserben a karriered során?

A projektekre, márkákra kell koncentrálni, őket sikerre vinni – és az a te sikeredhez vezet. Ez azért is fontos, mert így jobban lehet csapatként dolgozni, ha nem egyéni célok lebegnek a szem előtt, ráadásul több ember mindig okosabb, mint egy. 

Mit szeretsz legjobban a munkádban?

Amikor elkezdtem a L’Oréalnál dolgozni, a magyar leányvállalat akkori vezetője, Ranky Katalin azt mondta nekem, hogy csak csináljam úgy, mintha az én cégem lenne. Azóta is ezt tartom észben és ezt szeretem a legjobban. Úgy érzem, a munkám lehetőséget ad arra, hogy gondolkozzak, és aztán megvalósítsam a gondolataimat. Ráadásul mindenközben rúzsok vannak a fiókomban papírok helyett. Kell ennél több?

Milyen kihívásokra készülhet fel, aki hasonló területen szeretne elhelyezkedni?

Azt gondolom, minden fejlődési folyamatban hasonló kihívások vannak – az időbeosztás megtanulása, a priorizálás, vagy a megfelelő kommunikáció elsajátítása, ami nagyon fontos, hogy hatékonyan, emberien, mégis inspirálóan és kellő határozottsággal tudj beszelni és írni.
Számomra jelenleg a legérdekesebb személyes kihívás az energiaszint folyamatos magasan tartása. Sokkal vidámabban és hatékonyabban lehet dolgozni, ha pörgős emberekkel tesszük. És hát ugye, minden a tükörben kezdődik, ezért elsősorban nekem kell mindig pörgősnek lennem.

Mik azok a szakmai és emberi tulajdonságok, amik a legfontosabbak ezen a területen?

A rugalmasság, és az, hogy merj kérdezni. Mindenkitől lehet valamit tanulni. És ezzel együtt szerintem nagyon fontos, hogy önmagad tudj maradni ebben a sok, különféle megmérető helyzetben, ebből lehet energiát meríteni.  A média és a digitális kommunikáció területén ez kiemelkedő, hiszen annyira gyorsan alakul és fejlődik a piac, hogy folyamatosan tanulni kell, és közben folyamatosan szűrni, hogy mi az ebből a rengeteg információból, ami a neked fontos és hasznos.

Ki a példaképed?

Sok példaképem van, de leginkább a saját hangomat keresem és próbálom mindig meghallgatni. Ez a hang pedig természetesen mindazokból a nőkből és férfiakból építkezik és inspirálódik, akik hatással voltak rám, Elsátol a Jégvarázsból Tomas Hruskan át (ő a jelenlegi főnököm) az apukámig.

Mi volt eddig a legnagyobb szakmai sikerélményed?

Az ünneplésben még fejlődnöm kell sajnos. Mire befejezek valamit, már nyakig ülök a következő tervben és gondolatban, szóval nem is tudom. A legnagyobb siker talán még hátravan!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Te Te Te

Az egész internet most ezt a párt keresi

Az egész internet most ezt a párt keresi

És az ok elképesztően aranyos!

Imádsz utazni? Megtaláltuk az álommelód!

Bár gyakrabban hirdetnének meg ilyen állásokat!

Kiderült: Így lehetsz boldogabb a munkádban

Nem mindig a felmondás a megoldás, ha boldogtalan vagy az irodában. Könnyen smiley övezetté varázsolhatod a melós mindennapokat.

3 dolog, amin változtatnod kell, hogy jobban aludj

Ha megfogadod ezt a pár tanácsot, minden nap kipihenten ébredhetsz!

Ennél viccesebb Facebook oldalt még nem láttál!

Annyit elárulunk, hogy Adam Sandlerhöz van köze...

Így keress több pénzt a horoszkópod szerint

Turbózd fel a bankszámládat a csillagok segítségével!