Ezt TEDD és ezt NE TEDD másnaposság ellen!

Kicsivel több pezsgő csúszott le a szilveszteri bulin? Macskajaj-tippjeinkkel varázsütésre inthetsz búcsút a fájdalmas másnapnak és azt is eláruljuk, milyen kamu-módszereket kerülj el a partizás után!

Ezt TEDD és ezt NE TEDD másnaposság ellen!

TEDD!

Csipkerózsika-kúra

Minden szundizással töltött percet meghálál majd a szervezeted és a fejed is sokkal kevésbé fog fájni, hiszen alvás közben gyorsabban tudsz regenerálódni és jó eséllyel mire felébredsz már túl is leszel a nehezén. Szóval messzire kerüld el az ébresztő órád!

Nedves homok

Ezt a kicsit fura módszert az írek találták ki és te is simán kipróbálhatod otthon: nedves homokkal dörzsöld be a tarkód, ami azonnal észhez térít majd. Az apró homokszemek felpezsdítik a vérkeringésedet és kellemesen átmasszírozzák a nyakad hátsó részét. Semmi kedved a homokszemekkel bajlódni? Akkor kapj elő egy törölközőt és hideg vízzel átitatva dobd a nyakad köré!

Tojásevő verseny

Még a kedvenc finomságaidra sem tudsz ránézni? Próbálj megbarátkozni legalább a tojással, és kérd meg a pasidat, hogy dobjon össze neked egy finom rántottát. A tojásban lévő cisztein segít a májnak a méregtelenítésben, így gyorsabban jobban leszel. Ha bírja a gyomrod, nyersen is felhörpintheted, állítólag így gyorsabban hat.

Víz, víz, cukros-sós víz!

Sajnos bármilyen ütős kis koktéllal zártad az estét, a tested másnapra durván dehidratálttá válik, ezért egy lépést se tegyél a vízes palackod nélkül! Adj hozzá sót és cukrot, mert ezzel megalkotod a tökéletes rehab-lötyit. Olyan gyorsan jobban leszel, hogy már délutánra is szervezhetsz progikat!

Umeboshi – sós aszalt szilva

Egyszerre cukros és sós ízvilágú ez a japán különlegesség, amire a távoli országban főként a bulik utáni napokon nő meg a kereslet. Habár nem ígérjük, hogy a világ legfinomabb desszertjére lelsz majd az asztalt szilvában, legalább a fejfájásodnak búcsút inthetsz.

NE TEDD!

Dobj be egy bogyót

Ébredés után már nyúlsz is a fájdalomcsillapítóhoz, mert anélkül még az ágyból való felkelés is lehetetlen küldetésnek tűnik? Valahogy próbálj meg eljutni inkább egy pohár vízig, hiszen még nem szívódott fel teljesen az alkohol, ez pedig gyógyszerrel kombinálva veszélyes is lehet.

Kutyaharapás szőrével

Biztos neked is ajánlották már azt a módszert, hogy küldj le a tegnap esti italok után másnap is egy shotot. Lehet, hogy átmenetileg tényleg jobban leszel tőle, de szegény májad még az előző esti alkoholmennyiséget próbálja meg feldolgozni, szóval nem túl jó ötlet tovább nehezíteni a dolgát.

Koffeinlöket

Egy fincsi kávé nem csak a hétfőket, de a másnapot is megmentheti. Sajnos ez a valóságban nincs így, mert a kávé csak tovább dehidratálja a szervezetedet, és ezzel csak fokozódik majd a rosszulléted. Ezúttal a narancslé vagy egy zöld tea lesz a segítségedre, a kávét pedig hagyd meg az álmos irodai reggelekre.

Gyors kaját villámgyorsan

Kezd egy kicsit megjönni az étvágyad és egyből a pizzafutár számát akarod hívni? A pocid tuti nem lelkesedik az ötletért, mert a nehéz, zsíros ételek megnehezítik az alkohol felszívódását, ezzel a húzásoddal pedig jó néhány órával meghosszabbítod a szenvedéseidet. Viszont egy gyorsan emészthető, lájtos menü bármikor belefér.

Relax fürdő

Hiába hangzik jó ötletnek, hogy spa élménnyé varázsold a másnapot, a meleg víz sajnos ezúttal megakadályozza majd a wellness-hétvégédet. Ugorj be inkább a zuhany alá, mert a langyos víz azonnal felélénkít majd, és a napot is könnyebben tudod elkezdeni.

Még több

Te Te Te