2018.09.14.@ 10.09

Így válhatsz éjjeli bagolyból reggeli pacsirtává

Az első őszi hetekben nehezen rázódsz vissza a szürke hétköznapokba, és legszívesebben délig aludnál? Tippjeinkkel segítünk, hogy könnyebben induljon a napod!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Így válhatsz éjjeli bagolyból reggeli pacsirtává

A tudomány sokszor bizonyította, hogy aki korán kel sikeresebb, boldogabb lesz. Nem véletlen, hogy az Apple vezérigazgatója hajnali 4-kor már talpon van, és Oprah is felébred 7 óra előtt. Te azonban még éjfél után is fent vagy, és csak nagy szenvedések árán tudsz kikelni az ágyból, mikor harmadszor is lenyomtad az ébresztőt? Olvasd el tippjeinket, hogyan tudnál változtatni ezen és beépíteni a sikeres reggeli pacsirták rutinját az életedbe!

Vége a mobilozásnak!

Egy amerikai egyetem kutatói rájöttek, hogy ha a lefekvési idő közeledtével még a telódat nyomkodod, és legyünk őszinték, az ágyban is ezt teszed, akkor sokkal tovább tart, mire elalszol. Ráadásul nem csak álomba zuhanni nehezebb, maga az alvás minősége is rosszabb lesz. Próbálj meg elszakadni a Facebooktól és az Instagramtól, inkább aludj egy jót!

Haladj kis lépésenként!

Az egyértelmű, hogy a koránkeléshez szükséges korábban le is feküdni. Nem kell azonban rögtön drasztikus változást eszközölni. A szervezetednek időre van szüksége, hogy alkalmazkodjon az új szokásodhoz. Kezdd azzal, hogy a mai naptól egy hétig csak 15 perccel fekszel le korábban! Ha ez sikerül, akkor a következő héten megint negyed órával korábban bújj ágyba, és így tovább, míg el nem éred a kitűzött célt.

Egy kis mozgás sosem árt!

Itt sem kell rögtön maratont futni vagy 50 kilós súlyokat emelni. Bármilyen mozgásforma hatásos, lehet az pár perc jóga, egy rövid séta, vagy csak néhány guggolás! A lényeg, hogy ébredés után egy kicsit mozgasd át a tested! Ezzel jelzed neki, hogy elkezdődött a nap, felfrissülsz tőle és könnyebb lesz a folytatàs.

Legyen saját rutinod

Sokat segíthet, ha minden estére beállítasz egy emlékeztetőt, kb két órával a tervezett lefekvési idő előttre, hogy figyelmeztessen, közeledik a nap vége. Ekkor elkezdhetsz rákészülni a pihenésre. Meditálj, jógázz, igyál gyógynövényes teát, vagy csinálj olyasmit, ami kicsit lenyugtatja a gondolataidat az egész napos pörgés után! Két óra az még pont annyi idő, hogy békésen rá tudsz készülni az alvásra, és így sokkal könnyebb lesz betartani az időpontot, valamint az alvás minősége is jobb lesz!

Címkék: alvás problémák alvászavar korán kelés reggeli pacsirta

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Te Te Te

3 sütőtökös recept, amit ki KELL próbálnod

3 sütőtökös recept, amit ki KELL próbálnod

Vigyázat, súlyos függőséget okoznak!

„Ezért kezdtem el több olyan nőt követni Instán, aki hasonlít rám”

Ha nem vigyázol, a közösségi média a te önbizalmadra is rányomhatja a bélyegét!

„Amikor szorongok, eszembe jut ez a 4 szó, ami segít”

Ashley Broadwater a Popsugarnak írta meg a történetét, amivel másoknak is próbál segíteni.

Nicki Minaj végre megosztott egy fotót az újszülött kisfiáról

Reméljük, hamarosan még több kép érkezik!

Ennél meghatóbb videót ma már nem fogsz látni

Pedig még csak reggel van, de ezt nehéz lenne űberelni!

Végre kiderült, miért utálja annyira Vilmos Meghant

Oké, csak szerintünk túl önérzetes Vilmos?

Hivatalosan is ez minden idők legszokatlanabb adventi naptára

Sajt nélkül nincs karácsony... Mostantól!

Szerinted gáz vagy normális, amit David Beckham a lányával csinált?

Megint egy apróság miatt készült ki a fél világ.

Nincs most finomabb ennél a körtés desszertnél

Bia, a Cosmo ügyeletes sütimestere most egy olyan tortát mutat, ami ránézésre bonyolultnak tűnik, pedig egyáltalán nem az! Érdemes vele próbálkozni, mert isteni illata és mennyei íze van!

WOW: Jake Gyllenhaal sorozatban fog szerepelni!

Ráadásul már most elképesztően jól hangzik a projekt!

A Mandalorian új előzetese mindent visz!

Ennél jobban már tényleg nem lehet várni a folytatást!

Hailey Bieber új tetkójának köze van Selena Gomezhez?

A fanok szerint nincs vége a cicaharcnak...