2018.11.30.@ 14.11

Megújultak a Douglas Parfümériák (X)

Idén tavasszal megújult a Douglas arculata és márkastratégiája, így a vásárlók már az új logóval és vizuális megjelenéssel találkozhatnak a boltokban, a weboldalon és a hirdetéseken egyaránt.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Megújultak a Douglas Parfümériák  (X)

 A Douglas az új vizuális kampányt Peter Lindbergh sztárfotóssal közösen alkotta meg, és olyan nemzetközi szupermodellekkel dolgozott együtt, mint Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero és Jon Kortajarena, valamint a német Caro Daur influencer is feltűnik az új anyagokon.

 

A fotós: Peter Lindbergh

Peter Lindbergh napjaink egyik legbefolyásosabb divatfotósa. 90-es évekbeli, ikonikus, fekete-fehér képeivel a szupermodellek korszakának egyik úttörőjévé vált. Ahelyett, hogy modelljeit hibátlannak és makulátlannak ábrázolná, ő inkább a karakterekre és az egyéniségekre fókuszál fotóival. Ez az attitűd tökéletesen passzol ahhoz, amit a Douglas márka képvisel.

Vadonatúj megjelenés, még több élmény

Az új megjelenés erősíti a modern nők önképét, és arra ösztönzi őket, hogy ne másokat, hanem inkább saját érzéseiket kövessék. Peter Lindbergh ikonikus, fekete-fehér képei a természetes szépségre és az egyéniségre fókuszálnak.

A vizuális kampány mellett a modellek inspiráló gondolatai is hozzájárulnak a modern szépség megragadásához. „Hisszük, hogy az emberek akkor a legszebbek, amikor azok lehetnek, akik csak szeretnének, és megtehetik, amire vágynak. Mi e mellett szeretnénk kiállni, és ezt az állásfoglalást a lehető legtöbb helyre eljuttatni” – mondta el Lucas van Eeghen, a Douglas marketing igazgatója.

Az új logó tervezésénél a tradicionális hatást ötvözték a modern megjelenéssel. A nagybetűs felirat erőt és önbizalmat sugall, az egymással összekapcsolódó “D” és “O” betűk pedig azt a szoros kapcsolatot szimbolizálják, amelyet a Douglas ápol a vásárlóival. Az új stratégia tükröződik a vállalat küldetésnyilatkozatában is, amely szerint arra szeretnék bátorítani és inspirálni a vásárlókat, hogy felismerjék saját szépségüket, és még nagyobb önbizalomra, magabiztosságra tegyenek szert. Az új képi világ is azt a célkitűzést támogatja, hogy üzletek értékesítési pontokból olyan helyekké váljanak, ahol vásárlókat mindig emlékezetes élmények várják.

 

www.douglasshop.hu

Címkék: megújult

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Te Te Te

Lily Collins már megint beégett az Emily Párizsban miatt

Lily Collins már megint beégett az Emily Párizsban miatt

Most mondjuk azt, hogy kezdjük tőle megszokni?

Ez a működő távkapcsolatok kulcsa

Mert az országhatárok sem választhatnak el attól, akit igazán szeretsz.

9 pihe-puha köntös, amit le sem akarsz venni

Totál megértjük, ha mostantól az új kedvenc köntösödben fogsz létezni.

Justin Bieberéknél még egy ideig biztosan nem lesz baba, ezzel indokolták

Az énekes elárulta, miért nem alapítottak még családot.

Az Umbrella Academy sztárja mától Elliot Page – de mit is jelent transzneműnek lenni?

Sajnos rengeteg tévhit és sztereotípia övezi a témát...

Selena Gomeznek pasija van?

Ezzel a sráccal bukott le a napokban!

Eszméletlenül dögös fotót posztolt a Riverdale sztárja

Szorozd meg Archie Andrews sármját minimum öttel.

Meglopták a királyi családot

De elfogták a tettest.

Ez a 3 csillagjegy túl sokat stresszel

Na, te magadra ismersz?

Ezek az újdonságok jönnek decemberben a Netflixre

Az év utolsó hónapjában sem hagy cserben a Netflix!

„A terhességem korai bejelentése így segített feldolgozni a vetélésemet”

A titkolózás fárasztó lehet, és talán még jobban megnehezíti az átélt veszteséget...