Megújultak a Douglas Parfümériák (X)

Idén tavasszal megújult a Douglas arculata és márkastratégiája, így a vásárlók már az új logóval és vizuális megjelenéssel találkozhatnak a boltokban, a weboldalon és a hirdetéseken egyaránt.

Megújultak a Douglas Parfümériák  (X)

 A Douglas az új vizuális kampányt Peter Lindbergh sztárfotóssal közösen alkotta meg, és olyan nemzetközi szupermodellekkel dolgozott együtt, mint Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero és Jon Kortajarena, valamint a német Caro Daur influencer is feltűnik az új anyagokon.

 

A fotós: Peter Lindbergh

Peter Lindbergh napjaink egyik legbefolyásosabb divatfotósa. 90-es évekbeli, ikonikus, fekete-fehér képeivel a szupermodellek korszakának egyik úttörőjévé vált. Ahelyett, hogy modelljeit hibátlannak és makulátlannak ábrázolná, ő inkább a karakterekre és az egyéniségekre fókuszál fotóival. Ez az attitűd tökéletesen passzol ahhoz, amit a Douglas márka képvisel.

Vadonatúj megjelenés, még több élmény

Az új megjelenés erősíti a modern nők önképét, és arra ösztönzi őket, hogy ne másokat, hanem inkább saját érzéseiket kövessék. Peter Lindbergh ikonikus, fekete-fehér képei a természetes szépségre és az egyéniségre fókuszálnak.

A vizuális kampány mellett a modellek inspiráló gondolatai is hozzájárulnak a modern szépség megragadásához. „Hisszük, hogy az emberek akkor a legszebbek, amikor azok lehetnek, akik csak szeretnének, és megtehetik, amire vágynak. Mi e mellett szeretnénk kiállni, és ezt az állásfoglalást a lehető legtöbb helyre eljuttatni” – mondta el Lucas van Eeghen, a Douglas marketing igazgatója.

Az új logó tervezésénél a tradicionális hatást ötvözték a modern megjelenéssel. A nagybetűs felirat erőt és önbizalmat sugall, az egymással összekapcsolódó “D” és “O” betűk pedig azt a szoros kapcsolatot szimbolizálják, amelyet a Douglas ápol a vásárlóival. Az új stratégia tükröződik a vállalat küldetésnyilatkozatában is, amely szerint arra szeretnék bátorítani és inspirálni a vásárlókat, hogy felismerjék saját szépségüket, és még nagyobb önbizalomra, magabiztosságra tegyenek szert. Az új képi világ is azt a célkitűzést támogatja, hogy üzletek értékesítési pontokból olyan helyekké váljanak, ahol vásárlókat mindig emlékezetes élmények várják.

 

www.douglasshop.hu

Még több

Te Te Te