4 tipp, ha túl sokat ettél húsvétkor

Nézd meg, mit tehetsz, hogy enyhítsd a bűntudatot és az esetleges rosszullétet!

4 tipp, ha túl sokat ettél húsvétkor

Ne akard azonnal lekoplalni!

Az ünnepekkor sokunkkal megesik, hogy többet eszünk a kelleténél, de ne ostorozd ezért magadat. Nem kell azonnal szigorú diétába, léböjtbe kezdened. Elég, ha a következő napokban odafigyelsz magadra. Számold a kalóriákat és egyél minden étkezésnél egy picivel kevesebbet, mint szoktál.

Igyál sok vizet

Minél több folyadékot iszol, annál gördülékenyebb a szervezeted számára az emésztés, az anyagcsere folyamatok. Hamar jobban érzed majd magad, ha minél több friss vizet fogyasztasz, amibe keverhetsz egy kis citromlevet vagy kurkumát. Utóbbi kettő is segít.

Görcsök, puffadás, fájdalom a hasban?

Úgy voltál vele, hogy oké, most ünnep van, eszem mindenből egy kicsit. Ez persze a végére jó nagy mennyiséget jelentett, ráadásul nagyon sokféle ételből. És hát, köztük is vannak olyanok, akik kevésbé jönnek ki a többiekkel. De semmi baj, a gyömbér segíthet a problémádon. Idd tea formájában és szórj bele egy kis fahéjat. Csodát fog tenni veled!

A héten ne lógd el az edzéseidet

Hajlamos vagy kihagyni az edzéseket, ha éppen úgy érzed, nincs kedved megmozdulni? Nos, most nem ez lenne a legjobb megoldás. Ha nem szeretnéd, hogy a húsvéti menü még sokáig látható legyen a tükörben, akkor ne lógj!

Még több

Te Te Te