Az Instagram mostantól durván korlátozza az influenszereket

Ennek nem fognak örülni…

Mostantól az Instagramon érvénybe lépett az a policy, ami letiltja a fogyókúrás cuccok vásárlásának promózását. A döntést azután hozták meg az Insta fejesei, hogy az olyan sztárok, mint Kim és Khloé Kardashian, Cardi B vagy Iggy Azaela fogyasztó teákat és nyalókákat reklámoztak. Sok termék pedig a Flat Tummy Co. gyártmánya, amiknek erős hashajtó hatásuk van.

View this post on Instagram

🍭

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

A készítmények ugyanis szennát tartalmaznak, ami az egyik leggyorsabban ható természetes hashajtóként elhíresült növény. A celebeket pedig a fogyicuccok reklámozása miatt megvádolták azzal, hogy így negatívan hatnak a fiatal követőik testképére és mentális egészségére. Az Instagram ezért a kulisszák mögött szakértőkkel és body pozitivitást terjesztő influenszerekkel, sztárokkal dolgozott együtt (mint Jameela Jamil színésznő), hogy megszülessen az új irányvonal.

Ez az új policy arra fókuszál, hogy a Facebookon és az Instán ne lehessen 18 éven alattiaknak fogyasztó termékeket vagy bizonyos kozmetikai cuccokat árulni. De hogyan is működik majd ez a gyakorlatban? Mostantól egy olyan funkcióval is találkozhatsz a képek böngészése közben, ami megengedi, hogy jelentsd az adott posztot, ami szerinted megsérti a szabályokat. Ezt megvizsgálják a content review-val foglalkozó munkatársak. Majd ha kiderül, hogy valóban fogyi- és kozmetikai cuccokat promótál a kiírás, akkor az Insta letiltja a megjelenését azoknál a felhasználóknál, akikről tudja, hogy 18 év alattiak. A reklámajánlatok, mint például a különleges akciók meg ilyesmik, pedig úgy ahogy van, le lesznek törölve a platformról.

Az, hogy a módszer tényleg működőképes-e, majd kiderül, de azért az mégis menő, hogy a koruknál fogva sebezhető lányokat legalább megpróbálják megvédeni a káros hatásoktól, igaz?

Még több

Te Te Te