3 gyakorlat, amit eddig lehet, hogy rosszul csináltál, és befolyásolhatta a fogyásod

Most gyorsan tisztázunk mindent!

3 gyakorlat, amit eddig lehet, hogy rosszul csináltál, és befolyásolhatta a fogyásod

Valljuk be, amióta elindult a koronavírus, nehezebb formában tartanunk magunkat, hiszen az edzőtermek zárva vannak, ráadásul a többi mozgással, sporttal kapcsolatos lehetőségek is elég korlátozódtak.

Emiatt arra kényszerülünk, hogy otthon edzünk, így viszont belefuthatunk abba a hibába, hogy a gyakorlatokat nem pontosan végezzük, ez pedig két okból sem jó:

  • Sérüléshez vezethet.
  • Nem érjük el vele a kitűzött célunkat (pl. fogyás).

A majdnem 3 millió Insta-követővel rendelkező személyi edző, Kelsey Wells épp ezért döntött úgy, hogy az angol Cosmónak elmondja, hogy bizonyos gyakorlatokat hogyan kell megcsinálni úgy, hogy az hatásos és pontos is legyen.

Plank

Mit ne csinálj?

Kelsey szerint a leggyakoribb hiba, ha otthon próbálkozunk a plankkel, hogy a csípőnket túlságosan leengedjük, amitől a vállunk is túlságosan lent lesz a pontos gyakorlathoz képest.

Tipp:

  • A vállaid legyenek a könyököd felett, ne csússzon el!
  • A gercing és a nyak legyen egyvonalban, ha erre figyelsz, nem fogod hagyni, hogy a csípőd túlságosan lesüllyedjen!

Profimedia – Red Dot

Fekvőtámasz

Mit ne csinálj?

Ha a karjaid erősítésére van szükséged, akkor egyértelműen szuper ötlet fekvőtámaszokat csinálni. Kelsey viszont nagyon fontosnak tartja, hogy a gyakorlatot helyesen és inkább lassabban végezd, ugyanis, ha a kezeid nem közvetlenül a vállaid alatt helyezkednek el közben, még komoly sérülés is lehet belőle! A személyi edző ezen kívül figyelmeztet arra is, hogy a csípődet fekvőtámasz közben ne engedd túl alacsonyra, de túl magasra se!

Tipp:

  • A könyököd mindig a lábad felé hajoljon, ne pedig oldalra!
  • Könnyebb lesz a gyakorlat, ha azt képzeled, hogy eltolod magad a földtől.

Guggolás

Mit ne csinálj?

Bár azt gondolnánk, hogy a guggolás olyan dolog, amit nem lehet elrontani, Kelsey szerint ez nem igaz. A leggyakoribb hibák a személyi edző szerint az, ha a térdeid belefé fordulnak közben, a gerinced pedig görbe, „lekerekített”.

Tipp:

  • A térdeid legyenek egyvonalban a lábujjaiddal!
  • A hátad legyen egyenes, vagyis húzd ki magad guggolás közben!

Még több

Te Te Te