2021.01.28.@ 05.01

3 gyakorlat, amit eddig lehet, hogy rosszul csináltál, és befolyásolhatta a fogyásod

Most gyorsan tisztázunk mindent!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

3 gyakorlat, amit eddig lehet, hogy rosszul csináltál, és befolyásolhatta a fogyásod

Valljuk be, amióta elindult a koronavírus, nehezebb formában tartanunk magunkat, hiszen az edzőtermek zárva vannak, ráadásul a többi mozgással, sporttal kapcsolatos lehetőségek is elég korlátozódtak.

Emiatt arra kényszerülünk, hogy otthon edzünk, így viszont belefuthatunk abba a hibába, hogy a gyakorlatokat nem pontosan végezzük, ez pedig két okból sem jó:

  • Sérüléshez vezethet.
  • Nem érjük el vele a kitűzött célunkat (pl. fogyás).

A majdnem 3 millió Insta-követővel rendelkező személyi edző, Kelsey Wells épp ezért döntött úgy, hogy az angol Cosmónak elmondja, hogy bizonyos gyakorlatokat hogyan kell megcsinálni úgy, hogy az hatásos és pontos is legyen.

Plank

Mit ne csinálj?

Kelsey szerint a leggyakoribb hiba, ha otthon próbálkozunk a plankkel, hogy a csípőnket túlságosan leengedjük, amitől a vállunk is túlságosan lent lesz a pontos gyakorlathoz képest.

Tipp:

  • A vállaid legyenek a könyököd felett, ne csússzon el!
  • A gercing és a nyak legyen egyvonalban, ha erre figyelsz, nem fogod hagyni, hogy a csípőd túlságosan lesüllyedjen!

Profimedia – Red Dot

Fekvőtámasz

Mit ne csinálj?

Ha a karjaid erősítésére van szükséged, akkor egyértelműen szuper ötlet fekvőtámaszokat csinálni. Kelsey viszont nagyon fontosnak tartja, hogy a gyakorlatot helyesen és inkább lassabban végezd, ugyanis, ha a kezeid nem közvetlenül a vállaid alatt helyezkednek el közben, még komoly sérülés is lehet belőle! A személyi edző ezen kívül figyelmeztet arra is, hogy a csípődet fekvőtámasz közben ne engedd túl alacsonyra, de túl magasra se!

Tipp:

  • A könyököd mindig a lábad felé hajoljon, ne pedig oldalra!
  • Könnyebb lesz a gyakorlat, ha azt képzeled, hogy eltolod magad a földtől.

Guggolás

Mit ne csinálj?

Bár azt gondolnánk, hogy a guggolás olyan dolog, amit nem lehet elrontani, Kelsey szerint ez nem igaz. A leggyakoribb hibák a személyi edző szerint az, ha a térdeid belefé fordulnak közben, a gerinced pedig görbe, „lekerekített”.

Tipp:

  • A térdeid legyenek egyvonalban a lábujjaiddal!
  • A hátad legyen egyenes, vagyis húzd ki magad guggolás közben!
Címkék: gyakorlat helyes helytelen mozgás otthoni sport sport torna

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Te Te Te

Végre itt a trükk, ami azt ígéri, hogy nem sírsz többet hagymaszeletelés közben

Végre itt a trükk, ami azt ígéri, hogy nem sírsz többet hagymaszeletelés közben

TikTok-on terjed, aki próbálta már, állítja, ez tényleg működik!

A női erő nem hangerő! „Ombudswomannal” erősít az nlc

Március 5-től Juhász Borbála nőtörténész, genderszakértő segíti az nlc, az első számú magyar női online magazin munkáját. A Magyar Női Érdekérvényesítő Szövetség tagja szakmai tapasztalatával egyfajta nőjogi lektorként, „ombudswoman”-ként fogja monitorozni a portálon megjelenő, érzékenyebb témájú cikkeket.

Ezt jelenti, ha álmodban megjött

Rengeteget elárulhat a jelenlegi élethelyzetedről.

Fejtsd meg te is ezt a trükkös képrejtvényt!

Aztán írd meg kommentben, hogy milyen gyorsan sikerült!

Megtaláltuk a legcsokisabb, mégis legegészségesebb desszertet

Ráadásul nevetségesen egyszerű elkészíteni!

Kiderült, milyen gyakran kell lecserélned a párnádat

Persze, hogy többször, mint hinnéd!

Ezek a legnépszerűbb márciusi babanevek

Neked melyik tetszik a legjobban?

Ezekkel a trükkökkel könnyedén irányíthatod az álmaidat

Mostantól te mondod meg, miről szeretnél álmodni!

Az 5 legjobb film ma este a tévében

Kuckózz be a tévé elé és lazíts egy szuper filmmel!

„A koronavírus alkoholistává tett”

Egy húszas éveiben járó lány szomorú története.

Megőrül az internet ezért a desszertért, de te inkább ne próbáld ki!

A TikTok az egyik legmenőbb hely az internet bugyrában, de fontos, hogy bizonyos tartalmakat fenntartásokkal kezelj!