Álom, lehetőség, iránytű – ezt jelenti nekünk a Cosmo

Ideje, hogy bemutatkozzon a megújult Cosmo.hu csapata – és persze azt is elmeséljük, mit jelent számunkra a márka.

Álom, lehetőség, iránytű – ezt jelenti nekünk a Cosmo

Örülünk, hogy végre személyesen is bemutatkozhatunk neked! Hosszú hetek, sőt, hónapok munkája van amögött, hogy a Cosmo.hu megújult. Új a dizájn, az izgalmas sztárhírek és könnyed, szórakoztató cikkek mellett pedig mélyebb témákba is bátran belemegyünk, hogy maximálisan képben legyél, miközben igyekszünk, hogy minden téren a legjobb barátnőd maradjon a Cosmo. Ami számunkra nemcsak egy munkahely, hanem egy megvalósult álom, egy lehetőség, egy jó emlék, egy iránytű, egy klassz team, amire mindannyian büszkék vagyunk. Hogy mit jelent a márka a csapat tagjainak, azt ők maguk mesélik el. 

Somogyi-Tóth Beáta

Somogyi-Tóth Beáta vezető szerkesztő

A Cosmo számomra bizonyosság arra, hogy ha keményen dolgozol, elég lelkes és kitartó vagy, akkor nincsenek határaid. Az álmaimmal teli két táskám jut róla eszembe, amivel egyik napról a másikra felköltöztem Budapestre, hogy megvalósítsam az egyik legnagyobb célom, és szerkesztő legyek egy női magazinnál. A Női Magazinnál. A Cosmo egy különleges, erős és egymást támogató közösségről szól. Olyan nőkről, akik írták és írják, és akiknek készül. Meg persze különleges férfiakról, mert a Cosmóban mindig is dolgoztak férfiak. (És most kapaszkodj, olvassák is.)

Hiszünk benned, komolyan vesszük az álmaidat, és mindent megteszünk, hogy megállíthatatlannak érezd magad, magabiztosnak és pont elégnek egy nyüzsgő céges bulin, egy randin, egy állásinterjún, vagy egy fontos döntés előtt.

Rózsa Ági

Rózsa Ágnes szépségszerkesztő

 

Az tanította meg nekem a Cosmo, hogy klassz dolog képben lenni a legújabb trendekkel, de még klasszabb képben lenni azzal, hogy én mit tudok és akarok kezdeni velük. Majd’ 10 évet töltöttem el eddig Csajországban szépségszerkesztőként, és az elejétől kezdve imádtam, hogy első kézből értesülök a színes-szagos beautyújdonságokról, a legújabb irányzatokról, a legmenőbb sminkesekkel, fodrászokkal, bőrápolási szakemberekkel és fotósokkal dolgozhatok együtt. Szeretem mindezt megmutatni az olvasóknak, szeretem a saját tapasztalataimmal kiegészíteni az infókat – és azt is szeretem, ahogy mi, a Cosmónál gondolkodunk minderről. Hogy támpontokat adunk, hogyan nyűgözhetők le a pasik, de egy percig sem hisszük, hogy az a legfontosabb célunk, hogy őket lenyűgözzük.

Jó dolog olyan közösségben dolgozni, ahol azt gondoljuk, sokkal fontosabb önazonosnak, mint trendinek lenni. A szépség és a divat pedig egy rendkívül szórakoztató, de nem kizárólagos eszköz mindehhez.

 

Debreceni Andi

Debreceni Andrea szerkesztő

A Cosmo nekem olyan, mint egy sajátos univerzum, ahol minden arcomat megmutathatom. Itt lehetek a megmondóember, aki megragadja a lehetőséget, hogy olyan tabutémát feszegessen, mint a menstruáció. A divatőrült, aki a legújabb trendekben alaposan elmélyülve felfedezi a világot. A környezettudatos aktivista, aki minden tőle telhetőt megtesz, hogy a bolygót élhetővé tegye, mert hiszi, hogy sikerülhet. Az önfejlesztés és tudatos életmód guruja, aki saját magán kikísérletezve próbálja a tudását átadni másoknak, remélve, hogy ők is hasznát veszik az életben. Vagy akár az a lány is, aki elkötelezte magát a pozitív testkép mellett, hogy valós képet adjon egy illúziókból épített világban.

A Cosmo határok nélküli platformot ad ahhoz, hogy megszólítsam az embereket. Nemcsak egy munkahely, hanem maga a LEHETŐSÉG, hogy visszaadjak valamit abból a sok jó dologból, amit a környezetemtől kapok.

 

Rakita Vivien

Rakita Vivien szerkesztő

Doktor Szöszi szerint a Biblia, Mia Thermopolisnak maga a terápia, nekem pedig kamaszkorom legmenőbb magazinja volt a Cosmopolitan. 15 évesen a felnőttség csúcsának éreztem, ha elolvashattam a tippjeit, minden infót megtudhattam a kedvenc férfi sztárjaimról, meg persze rendkívüli felfedezéseket tehettem magamról a tesztek kitöltése közben. Tíz évvel később pedig a Cosmo lett a munkahelyem. Szeretem, hogy a magazin velem együtt komolyodik: haladva a korral, már nem print, hanem online formában kerül az olvasókhoz, akikkel a megszokott laza témák mellett egyre több fajsúlyos dolgokról is beszélgethetünk.

Remélem, hogy a megújult Cosmo épp úgy szólítja majd meg a mostani fiatal nőket, ahogy azt tette velem egy évtizeddel ezelőtt.

 

Pácsonyi Daniella

Pácsonyi Daniella digitális lapigazgató

 

18 körül lehettem, amikor először olvastam Cosmót, az ott lévő dolgok nagy részéről (beleértve a szexpózokat is) csak elméleti tudással rendelkeztem, de valahogy azt éreztem, hogy Cosmo-lánynak lenni nagyon menő lehet. Aztán néhány év számos személyiség és milyen típusú szerető vagy teszt kitöltése után már arra vágytam, hogy egyszer megkaphassam a Cosmopolitan év nője díjat, mert ilyen is volt ám. Most, 21 évvel később, 39 évesen teljesen mást jelent az újság, anyaként azt a magazint látom benne, ami a csetlő-botló lányokból magabiztos, céltudatos fiatal nőket nevel. Ez pedig fontos és szép feladat. Ha jól csináljuk, a lányok a vicces, könnyed cikkek mellett észrevétlenül olvassák el az igazán fontos témákat is. Ez a szerkesztőség pedig pontosan tudja, hogyan értsen szót a mostani fiatalokkal, mer és tud is adni, szórakoztatni, tanítani.

Büszke vagyok rá, hogy lapigazgatóként segíthetem az útját ennek az örökké megújuló magazinnak, ami egészen biztosan tartogat még számunkra meglepetéseket.

 

Szentes Adél

Szentes Adél tartalmi és arculati projektmenedzser

 

Arcpirítóan sok évvel ezelőtt, tiniként találkoztam először a nyomtatott Cosmopolitannel, és természetesen szerelem volt első olvasásra. Suliból hazaérve reménykedve nyitogattam a postaládát, hátha éppen benne lapul a legfrissebb nyomtatott “drogom”. Aztán észrevétlenül nőttem ki a Cosmo-lányok sorából, ám az élet úgy hozta, hogy pár hónapja testközelből nézhetem hogyan folyik a munka a Cosmo online szerkesztőségében.

Az utóbbi évek leginspirálóbb feladata volt számomra részt venni az oldal tartalmi megújításában. Reméljük, örömmel olvassátok majd a cikkeket, mert Beáék olyan lelkesedéssel írják őket, amilyet ritkán látni a mai magyar médiában.

 

Baranyai Enikő

Baranyai Enikő kreatív tartalmi menedzser

A Cosmo számomra az a „barátnő”, aki mindent tud a sorozatokról. Igazi expert, aki segít dönteni nekem abban, hogy mit daráljak le egy bekuckózós hétvégén a Netflixen. A cikkeket író csajok pontosan tudják, hogy adott hangulathoz, milyen sorozatot érdemes ajánlani, és spoiler nélkül csinálnak kedvet az újabb és újabb szériákhoz.  A Cosmo az a BFF, aki, ha valós személy lenne, biztosan megdumálnám vele, milyen magyarországi helyeken forgatta a csodálatos Ben Barnes az Árnyék és Csont első évadát, ahogyan nagyokat mérgelődnénk azon is, hogy A korona új évadára 2022 novemberéig kell várni.

A Cosmo nekem az iránytű, ha sorozatokról van szó. Abból is a megbízhatóbb fajta.

 

Komlósi Péter

Komlósi Péter projektmenedzser

Egy weboldal sok szempontból jelenthet kihívást. Bonyolult, összetett fejlesztések, adatbázisok és sok technikai probléma, amin túl kell lendülni.

A Cosmo számomra a felüdülést jelenti mindezekből. Mint egy nehéz munkahét után a hétvége, amikor olyan dolgokkal foglalkozol, amiben örömödet leled, olyanokkal dolgozol, akiket kedvelsz, és olyan feladataid vannak, melyeket szívesen csinálsz.

Szeretek az Cosmóval foglalkozni, mert kiélhetem a kreativitásom, a kihívások utáni vágyam, és mindazt, ami a projektmenedzseri munka szépsége. Azt hiszem, ezt jelenti számomra a Cosmo. 

Tóth Alexandra

Tóth Alexandra marketingmenedzser

A Fun, Fearless, Female! a kezdetektől a Cosmopolitan márka nemzetközi szlogenje. A Cosmo sajátossága, hogy elsőként áll a változások élére, és bátorítja fiatal női olvasóit önmaguk megvalósítására. Büszke vagyok arra, hogy nem csupán márkát gondozunk, hanem jó ügyek mellett állunk ki, miközben biztos pontként vagyunk jelen olvasóink életében.

Számomra a Cosmo nem pusztán egy brand, hanem egy belső hang, ami megerősít, hogy bármit elérhetsz, amit szeretnél.

Ha tárgy lenne, akkor egy díszes mintázatú, színes legyező volna. A nyele ébenfekete fából készülne, az ernyő pedig vastag papírból, melyet lakkal vonnak be, hogy minél tartósabb legyen. A japán kultúrában úgy tartják, hogy a legyező a barátság, a hűség és a jó szándék szimbóluma. Ez a hármasság tökéletesen jellemzi a Cosmopolitant. 

Puskás Dorina

Puskás Dorina digitális értékesítési specialista

 

A Cosmo számomra egy friss, üde, dinamikusan fejlődő női oldal, ami tinédzsereknek és fiatal felnőtteknek is szóló, szórakoztató, edukatív és minőségi tartalmakkal jelentkezik napról napra.

Hálás vagyok, hogy már több mint két éve dolgozhatom a site-tal, nem csak azért, mert így egy különleges és szuper profi csapat tagja lehetek, hanem azért is, mert sosem gondoltam volna kamasz koromban, amikor a Cosmopolitant olvastam, hogy egyszer majd egy ilyen nemzetközileg elismert és világszínvonalú magazin online oldalával foglalkozhatom. Köszi Cosmo, remélem, még sokáig tart a közös munka! 

 

Petes Ildi

Petes Ildikó szerkesztőségi koordinátor

 

 

 

Nekem a Cosmopolitan egy jól működő és innovatív csapatot jelent, aminek a tagjai minden nap sokat tesznek azért, hogy  tájékoztassák az olvasóikat a világ érdekességeiről.

Aktualitásokról, divatról, szépségtrendekről, hírességekről, menő sorozatokról és tévéműsorokról, vagyis mindenről, ami egy fiatal nőt érdekelhet. Megmutatják azt is, hogy az életnek vannak árnyoldalai, de alapvetően pozitív szemlélettel tudósítanak minket a világról. Olvasóként rengeteg érdekességgel találkozom az oldalon a hét minden napján. Szeretek velük dolgozni. 

Fotó: Leéb Ádám

Smink: Hetényi Alexandra, Watz Fruzsa / Maybelline

Haj: Ternyák Kata, Schmittinger Mónika / L’Oréal Professionnel

Még több

Te Te Te