2008.02.28.@ 13.02

10 tipp, hogy végigvidd az edzéstervedet

Nehéz kitartanod az elhatározott edzésprogramod mellett? Ötleteinkkel eljuthatsz a vágyott célig!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

1. Kavard meg a dolgokat! Néhány havonta válts edzőpartnert. Ha túl barátivá válik
köztetek a viszony, hajlamos leszel elhanyagolni a testmozgást és nagyobb lesz a
kísértés az edzés helyett egy baráti beszélgetésre is.
2. Jelentkezz versenyre! A konkrét határidő növeli a motivációdat az adott program elvégzésére.
3. Iratkozz fel egy internetes fitneszfórumra! Onnan rengeteg ötletet és inspirációt kaphatsz azoktól, akik már teljesítették saját programjaikat és most új célok felé haladnak.
4. Tölts fel új számokat az iPod-odra! Lehetőleg energikus, pörgős slágereket, amelyek beindítanak.
5. Tervezz előre! Készíts egy hónapos edzésprogramot és mindig pipáld ki a teljesített egységeket.
6. A kedvenc gyakorlatod legyen az utolsó! Az edzést mindig az általad legkevésbé kedvelt elemmel kezdd, így haladva az egyre szeretettebbek felé, míg végül a kedvenceddel zárod a programot.
7. Végezz méréseket! Ha pár havonta összesíted az eredményeidet, tisztán látod az erősségeidet és azt, hogy miben kell még fejlődnöd. A kézzelfogható, látható számok adják a legjobb motivációt.
8. Csinálj akár egy gyakorlatot! Ha nincs kedved egy teljes programot végigvinni, hosszabbítsd meg kedvenc gyakorlatodat. Általában ha az ember már belekezd egy teljes gyakorlatsorozatba, végig is akarja csinálni, ha még sincs hozzá kedved, legalább elmondhatod, hogy mozogtál valamennyit.
9. Jutalmazd meg magad! Ha sikerült teljesítened, amit kitűztél magad elé, jutalomként menj el masszíroztatni. A jutalom gyakorlatilag bármi lehet, csak arra figyelj, hogy ne olyan dologgal ajándékozd meg magad, ami lerombolja az eddig elért eredményeidet, mint például egy ebéd a gyorsétteremben.
10. Készíts feljegyzéseket! Írd le edzésprogramjaidat, eredményeidet, a határidőket és tedd ki a hűtőd ajtajára, hogy minden egyes nap emlékezz fogadalmaidra.

Szöveg: Rédei Zita

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai