2009.05.21.@ 12.05

Dobj le három kilót egy hét alatt!

Szeretnél leadni pár kilót egy közelgő esemény kedvéért? Két választásod van: napokon keresztül koplalsz, vagy követed a diétás tervünket. Na, melyik mellett teszed le a voksodat?

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Mutatunk egy zsírégető programot, amivel könnyen megszabadulhatsz három kilótól hét nap leforgása alatt, anélkül, hogy éheznél. A titok nyitja, hogy az apró áldozatokat különleges technikákkal párosítod. A következő tippek mind táplálkozás és fitnesz szakértőktől származnak. Ha egy héten át minden tanácsot megfogadsz, a siker garantált!

Csak vizet igyál!

Az energiaitalok, a gyümölcslevek, vagy a light sörök is legalább 100 kalóriát tartalmaznak. Az üdítők, az alkohol tartalmú italok magas nátrium-, illetve szénhidráttartalma miatt a szervezet több vizet halmoz fel, és felpuffadsz. Az ásványvíz nulla kalóriás, tökéletes „vékonyító” frissítő, ami megszabadít a testben lévő felesleges méreganyagoktól, mivel beindítja az anyagcserét. Ha önmagában túl unalmas neked, akkor bolondítsd meg citromlével vagy mentalevéllel.

Tiltólistán a fehér kenyér és a tészta

Felejtsd el a fehérlisztből készült termékeket, a fehér rizst, a spagettit, rögtön vékonyabb leszel, hiszen az egyszerű szénhidrátok, amik ezekben az ételekben vannak, felelősek a hasi zsírpárnákért. Ahelyett, hogy a teljes kiőrlésű társaikkal helyettesítenéd a hizlaló falatokat, egy héten keresztül inkább vesd be a zöldségeket. A csirkés szendvicsből legyen csirkesaláta, a csipszet, a nápolyit váltsa fel a sárgarépa és a paradicsom. A zöldségekben lévő komplex szénhidrátokat a szervezet lassan emészti meg, így tovább érzed a telítettségérzést. Mivel a zöldségek magas víztartalmúak, a felesleges folyadék is könnyebben távozik.

Minden nap 30 perc kardio-edzés

Bármilyen mozgással felgyorsíthatod a szívverést, égetheted a kalóriákat, ha legalább harminc percig végzed. Van három sport, amely különösen ajánlott: a spinning, a kick-box aerobik és a futás. Ha valamelyiket legalább fél órán keresztül űzöd, búcsút inthetsz minimum 300 kalóriának, miközben szálkásítod a karod, a lábad, és az egész tested feszesíted. Még több kalóriát pusztíthatsz el, ha intervall edzéseket is beiktatsz: váltogasd a rövidebb, intenzív és a lassúbb szakaszokat.

Az edzést megelőző órában igyál kávét!

Ez az egyetlen kivétel a „kizárólag csak vizet szabad inni” szabály alól: nem csak reggel elengedhetetlen a kávé, hanem a mozgás előtt is érdemes felhajtani egy csészével, hiszen az edzés során feltölt energiával, így több kalóriát égetsz el.

Aludj fél órával tovább!

Egy extra fél óra csodákra képes, ha kipihentebbek vagyunk, helyes döntéseket hozunk a táplálkozásban, az edzőteremi látogatását sem blicceljük el. A hosszabb időtartamú alvás (hét-nyolc óra az ideális) az anyagcserét is felpörgeti. Az izmok fejlődésénél is fontos a pihenés, az izmok éjszaka regenerálódnak, így elegendő szundítással tónusosabb leszel.

Ebédre egyél lazacot!

A lazac tele van tápanyagokkal, amelyek az izomtónus szempontjából létfontosságúak és a bőrnek is egészséges ragyogást biztosít. Néhány táplálkozásszakértő azt állítja, hogy egy adag elfogyasztásával az arc azonnal „kontúrosabbá” válik.

Végezz guggolásokat és felüléseket!

A testépítők alkalmazzák ezt a technikát a versenyek előtt, mivel a gyakorlatok elvégzésével szépen kirajzolódnak az izmok. Csinálj minden nap három sorozatot 12 ismétléssel, kőkemény lesz tőle a hasad, a feneked és a combod is.

Kapcsolódó cikkek:

Változtass a rossz beidegződéseken a tökéletes alakért!

Légy tónusosabb!

Így fogd vissza a nassolást!

Tudj meg mindent a diétákról!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai