2009.05.26.@ 12.05

Mit tehetsz a tónusosabb test érdekében?

Most már tényleg csak néhány hét választ el a nyártól! Gyerünk, még nincs késő elkezdeni a formába lendülést! A következő gyakorlatokat otthon is könnyen elvégezheted, szóval nincs kifogás!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Pompás karok

A tricepsz edzése: tölts meg egy két literes palackot homokkal vagy vízzel (ez szolgál majd súlyzóként), feküdj hanyatt a talajara, a térdeid legyenek behajlítva. Ragadd meg jó erősen az üveget mindkét kezeddel a fejed felett, majd lassan told a plafon felé a súlyt, aztán engedd le egészen addig, amíg majdnem megérinti a homlokodat – tanácsolja egy ausztrál fitnesz szakértő, valamint azt is hozzáteszi, hogy érdemes három sorozatot csinálni tíz ismétléssel.

Feszes fenék

Próbáld ki a „csavaró” kitörést: állj egyenesen, a vállaidat lazán engedd le, a mellkasodat emeld ki, a hasadat pedig húzd be. Törj ki a jobb lábaddal előre, a súlyod jelentős részét helyezd a lábad középpontjára, a hátul lévő lábad sarkát pedig szorosan szegezd a talajhoz. Csavarodj ki jobbra, anélkül, hogy a csipőd megmozdulna. Aztán térj vissza előre, majd lépj vissza a kiindulópontba. Ismételd meg a másik lábaddal is, és fordulj balra. Végezz el két sorozatot tizenöt-húsz kitöréssel mindkét lábadra.

Szexi felsőtest

Emelgetés: feküdj a hátadra, a lábaid zárjanak be kilencven fokos szöget a talajjal, karjaid heverjenek a földön szorosan melletted, és a tenyereid nézzenek felfelé. Told jó magasra a csipődet, és eközben az egyik sarkadat emelgesd a plafon felé. Ha így túl nehéz, akkor támaszkodj meg az ágynál vagy a díványnál, de a karok mindenképp maradjanak a talajon, így növelheted a gyakorlat intenzitását. Két sorozatban vigyél véghez húsz ismétlést.

További tippek

Ahhoz, hogy maximalizálhasd a mozgás hatékonyságát, váltogasd a problémás területek edzését. Ha feszesítésre törekszel, akkor gyorsan végezd a gyakorlatokat. A legjobban akkor jársz el, ha olyan edzésformákat fedezel fel, amelyek egyszerre dolgozzák meg az alsó-, és felsőtestet. Így egyszerre több izomcsoport van mozgásban, ezáltal több kalóriát tudsz elégetni.

Cosmo-tipp: Fél órával a gyakorlatok elvégzése előtt majszolj el egy banánt, így feltöltődsz energiával. Az edzés után pedig vigyél be a szervezetedbe elegendő mennyiségű fehérjét (ideális választás a tonhal, a sovány sajtok és a tojás), ez a tápanyag segít izmaidnak a regenerálódásban.

Kapcsolódó cikkek:

Változtass a rossz beidegződéseken a tökéletes alakért!

Zsírégetés indul! – a leghatékonyabb ételek

Mozgással a betegségek ellen!
 

Címkék: érdekében tehetsz test tónusosabb

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai