Adam Mosseri, az Instagram vezetője a Twitteren bejelentette: új, fizetős funkciók érkeznek azon influencerek számára, akiknek vannak előfizetett követőik.  

A tartalomkészítőknek lehetőségük lesz csatlakozni a Subscribers programhoz, ahol havidíjat számolnak fel a követőknek, akik így exkluzív tartalmakhoz férhetnek hozzá.  

Mosseri elmondta, hogy az előfizetők exkluzív beszélgetéseket, rendezhetnek majd: egy chatszobában egyszerre 30 előfizetővel léphetnek interakcióba. 

Az Instagram még januárban kezdte el az előfizetéses rendszer tesztelését, de az anyagi támogatásért cserébe eddig csak exkluzív történeteket és élő videókat oszthattak meg a követőkkel, mostantól pedig a bejegyezéseket is fizetőssé tehetik – írja a GSM Arena.

A TikTok is változik

A leginkább a fiatalok körében népszerű közösségi oldal/app, a TikTok pedig új védelmi rendszert vezet be, aminek célja, hogy még jobban testre szabják a felhasználók megtekintési preferenciáit és kiszűrjék a fiatal korosztály számára problémás tartalmakat. Céljuk, megakadályozni, hogy a 13-17 év közötti közönséghez eljussanak a felnőtteknek készült tartalmak. A TikTok algoritmusa ennek érdekében egy „érettségi pontszámot” fog kiosztani a videóknak, ami megkönnyíti a tartalomszűrést. 

Via