2009.05.12.@ 11.05

Vacsorázz salátát a bikinialakért!

Lassan itt a nyár és a bikini szezon. Hogy jó formában maradjunk, nem árt tudatoson odafigyelnünk arra, mit eszünk este, lefekvés előtt. Érdemes kerülni a nehéz, zsíros, a gyomornak megterhelő ételeket, helyette pedig készíthetünk egy könnyű salátavacsorát.

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Tökmagos madársaláta

Enyhén pirítsd meg a tökmagot száraz serpenyőben, majd öntsd át egy tálba (ha a serpenyőben marad – hiába kapcsoltad le alatta a tüzet – tovább pirulhat, esetleg megég), végül darabold fel a koktélparadicsomokat. Tedd egy nagyobb tálba a madársalátát, szórd rá a tökmagot és a paradicsomot, locsold meg bőségesen balzsamecettel és egy kevés olívaolajjal, majd forgasd össze az egészet és kész is van a könnyű vacsora.

Klasszikus görög saláta

A koktélparadicsomokat vágd félbe, a fetasajtot pedig apró kockákra. A kígyóuborkával hasonlóképp járj el. Halmozd a feldarabolt zöldségeket és a sajtot egy tálba, locsold meg olívaolajjal, végül szórd meg őrölt oregánóval, durvára tört színes borssal, és egy kevés sóval. Keverd össze az egészet, tálalás előtt 1-2 levél friss bazsalikommal díszítheted.

Szezámmagos almasaláta sajttal

Vegyél jó minőségű, keményebb almát és darabold fel apró kockákra. Szükséged lesz még egy darab jóféle sajtra, amit szintén vágj fel falatnyi kockákra, majd az egészet keverd hozzá egy adag friss salátakeverékhez, kevés olívaolajjal forgasd át, a tetejére pedig szórj egy kevés pirított szezámmagot. Még finomabb lesz, ha evés előtt állni hagyod tíz percig.

Pikáns csirkesaláta

A csirkemellet vágd fel vékony csíkokra és kevés olajon kezd el pirítani. Fűszerezd sóval, borssal, őrölt chilivel (de frisset is használhatsz, apróra vágva) és adj hozzá egy evőkanálnyi mézet. Ha úgy látod, hogy hamar leég a méztől, 1-2 evőkanál vízzel felöntheted. Mielőtt elkészül a csirke, néhány csepp friss citromlével csurgasd le. Tépkedd össze a salátaleveleket, halmozd rá a csirkecsíkokat és őrölj a tetejére borsot. Kevés worchester szósszal teheted még pikánsabbá a salátát.

Sokmagos saláta

Mivel a dióféléknek magas a vitamin- és olajtartalma, ezért ez egy gazdag, laktató saláta. Egy maréknyi dióra, napraforgóra, tökmagra és natúr kesudióra lesz szükséged. A diót vágd fel kisebb darabokra, vagy fel is törheted mozsárban, majd az egész keveréket pirítsd meg serpenyőben. Tegyél egy tálba friss salátamixet, és keverd hozzá a pirított magvakat. Csepegtess rá olívaolajat és balzsamecetet, végül forgácsolj kevés parmezánsajtot a tetejére.

Fotó: profimedia.hu

Kapcsolódó cikkek:

Könnyű és finom, sós palacsintareceptek

Frutti di Mare – avagy a legjobb tenger gyümölcsei receptek

Egészséges és finom, egyszemélyes receptek

A legegyszerűbb fogyókúrás receptek

Címkék: bikinialakért! salátát vacsorázz

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több weekend