Millie Bobby Brown ugyan rendkívül sikeres saját márkás smink termékeivel, mégsem használta őket legújabb Instagram videójában. Alapozó nélkül, összefogott hajjal, feltolt napszemüveggel állt követői elé, hogy bejelentse, üzleti vállalkozását és saját brandjét tovább bővíti. Ezúttal egy olyan termékkel, ami nélkül nincs reggel.

Aki ismer, tudja, hogy nem kezdhetem a napomat a reggeli kávém nélkül

– kezdte a bejelentést, majd gyorsan ki is derült, hogy újabb saját márkás termékről van szó. Ezúttal a kávé piacra tör be Millie, Florence By Mills Coffee márkanévvel.

A bejelentés másfélmillióan lájkolták és több ezer komment érkezett rá. A kávémárka oldalát két nap alatt már csaknem kilencvenezren kezdték el követni Instagramon és persze a TikTok kampány is elindult. 

Millie 15 évesen alapította meg a Florence by Mills névre keresztelt márkát. Szépségápolási termékei elsősorban a Z generációt célozzák meg, különös hangsúlyt fektetve a tiszta összetevőkre és a könnyű felhasználásra. 

Úgy tűnik, Millie kifogyhatatlan a meglepetésekből. Néhány napja jelentette be eljegyzését Jake Bongiovival, amivel szinte felrobbantotta az internetet.

Via