Mostanra Palvin Barbi nem csak magyarországi viszonylatban számít szupersztárnak, a modell nevét a világ minden táján ismerik, népszerűsége pedig csak nőtt azzal, hogy férjhez ment Dylan Spouse-hoz. 

Palvin Barbinak nem csak a népszerűsége nőtt

Nemrégiben kiderült, hogy a magyar szupermodellnek mekkora vagyont sikerült felhalmoznia az elmúlt években. Most pedig arra is fény derült, hogy a népszerűségével együtt az is nőtt, amennyi pénzt elkérhet egyetlen Instagram bejegyzésért.

Köztudott ugyanis, hogy Barbi nem csak modellkedésből él, hanem több világhírű márkával is együtt dolgozik, akiknek a termékeit közösségi oldalain is népszerűsíti. Ami persze nagyon jól is jön ezeknek a cégeknek, hiszen a szupermodell mostanra közel 20,5 millió követővel rendelkezik. 

A Blikk most kiderítette egy social media szakértő segítségével, hogy Palvin Barbi nagyjából 20 milliót kérhet el egyetlen bejegyzésért. Állítólag az a(z íratlan) szabály, hogy egy sztár annyit ér, amennyi követője van.

Magyarországon még a legnagyobb rajongótáborral rendelkező influenszereket sem követik ennyien, így Palvin Barbi egy hazai hirdetőnek lényegében elérhetetlen. Persze a szupermodell Instáján ez látszik is, hiszen Barbi kevés céggel dolgozik együtt, de azok csakis luxusmárkák, mint például a Tiffani & Co., Armani, Jimmy Choo vagy a Longines.