A hagyományoknak megfelelően megérkezett a John Lewis karácsonyi reklámja, amitől mindig elérzékenyülnek az emberek. Az elmúlt években már számos témát feldolgoztak, most egy egész új szemszöget mutatnak be.
Szívszorító lett a John Lewis karácsonyi reklámja
A sztori szerint egy kisfiú talál egy ládikát, amiben a legtökéletesebb karácsonyfa magja lapul. El is ülteti, a növény elkezd nőni, de hamar kiderül, hogy nem egy fenyő, hanem Vénusz légycsapó volt a dobozban. A furcsa növény sok galibát okoz a családnak, de a kisfiú szereti, és olyan, mintha a barátja lenne. Végül Snapper túl nagyra nő, ezért kikerül a nappaliból, ami elszomorítja Alfie-t. Karácsony reggel azonban mégis együtt ünnepelnek, és mindenki meglepi Snappert.
Olyan nemzet vagyunk, amely szereti a karácsonyi hagyományokat – az olyan klasszikus hagyományoktól, mint a faállítás, egészen az olyan az újakig, mint a saját ajándékok elkészítése és a Zoom összejövetelek. Sokunknak megvannak a saját egyedi ünnepi hagyományai, és ez még különlegesebbé teszi őket. A film a család és a fejlődő hagyományok témáit ünnepli, és megmutatja, hogy a „tökéletes" karácsony azt jelenti, hogy örömet találunk szeretteinkkel együtt, bármilyen hagyományaink legyenek
– árulta el Charlotte Lock, a John Lewis ügyféligazgatója.
A karácsonyi reklám emellett arra is felhívja a figyelmet, hogy attól, hogy valami nem a klasszikus értelemben tökéletes, vagy épp nem passzol a hagyományokhoz, még lehet nagyon szerethető.
A reklámban Andrea Bocelli énekli el a legújabb dalát, a Festát. A szerzemény hamarosan hosszabb verzióban is megjelenik, a dalból befolyt összeggel a John Lewis alapítványát szeretnék támogatni.