Minden hotelnek van egy bevált rendszere, de ettől függetlenül vannak dolgok, melyek a legtöbb helyen egyformák. Ezekről szállodai dolgozók vallottak névtelenül, és olyan információkat mondtak el, melyekről a legtöbb vendég nem tud. 

Ritkán mossák ki az ágytakarót

Tény, hogy a lepedőt, ágyneműt gyakran cserélik, mossák a szállodákban, az ágytakarókkal már nem ez a helyzet. Reneta McCarthy, egy nagy amerikai szállodalánc menedzsere korábban egy interjúban mesélt erről, és megosztotta, hogy náluk évente mindössze maximum négy alkalommal mosták ki az ágytakarókat. Szóval a legjobb, ha ez minél hamarabb lekerül az ágyról, mikor megérkezel. 

Olcsóbb telefonon foglalni

A legtöbb hotel a különféle internetes foglalási oldalakon értékesíti a szobáit. A közvetítők pedig akár a haszon 25%-át is elkérhetik, így a szállodák drágábban hirdetik a szállásokat. A dolgozók szerint az a legjobb, ha a vendégek közvetlenül telefonon érdeklődnek az adott hotelben, mivel így akár jelentős összeget is megspórolhatnak.

Extrák a korán érkezőknek 

Furcsán hangozhat, pedig könnyedén előfordulhat, hogy azok a vendégek, akik hamar érkeznek, jobb szobát kapnak. Esetleg még az is előfordulhat, hogy szebb kilátással rendelkező szoba jut annak, aki már délután megérkezett. 

Értékelik a visszatérő vendégeket

Sokan többször is ugyanabban a szállodában szállnak meg, ezt pedig a dolgozók is értékelik. A bennfentesek szerint ilyenkor szebb szobát kaphat a vendég, vagy pár aprósággal lephetik meg a szobában. 


Via