Ugyan nem először mutatja meg magát fürdőruhában Jennifer Lopez, a mostani, olasz életérzést közvetítő fotósorozat nagy kedvenc lett. 

Jennifer Lopez szexi bikinis képeiért rajonganak

Hiába, hogy nem a fürdőruha a lényeg Jennifer Lopez új fotóin, mindenki csak arra tud figyelni, mennyire őrületesen jól áll az énekesnőnek ez a citromsárga egyrészes fürdőszett. Az előadó azért állt modellt, mert ő az arca a Delola új koktélcsaládjának, ám az italra senki nem figyel - hogy ez rossz hír-e, vagy belefér, az már a megrendelő számára eldöntendő kérdés. 

Az viszont biztos, hogy az új képek bejárták a világot, a rajongók előszeretettel osztják meg a friss fotókat. Az embereknek azért is tetszik nagyon Jennifer Lopez új fotósorozata, mert egyáltalán nem mutat sokat magából, még csak nem is bikiniben, hanem egyrészes fürdőruhában pózol, mégis őrjítően szexi, az alakja pedig most is csúcsformában, ahogyan azt tőle megszokhattuk. 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jennifer Lopez (@jlo) által megosztott bejegyzés

Az 53 éves szupersztár azt írta a fotókhoz: 

Végre itt a nyár! A Delola a nyár hivatalos itala. Csak dőlj hátra, nyiss ki egy üveggel, és fogyaszd rengeteg jéggel. Csókollak!

Hiteltelen üzletasszonynak tartják J.Lo-t

A Delola italmárkának egyébként Jennifer Lopez nemcsak az arca, de a tulajdonosa is, amely a nevét is az énekesnőről kapta. J.Lo régi beceneve ugyanis Lola volt - amit azért szeret az énekesnő, mert meglehetősen játékos és gondtalan vibe-ja van. 

Hiába tetszenek viszont a fotók millió rajongónak, sokan nincsenek elragadtatva az ötlettől, hogy Jennifer Lopez egy italmárkát vezessen. Az énekesnő ugyanis egyáltalán nem fogyaszt alkoholt, így hiteltelennek tartják, hogy pont ő a tulajdonos, Ben Affleck pedig sok ideig küszködött alkoholproblémákkal, amely szintén nem túl jó reklám. 

Arra viszont nagyon figyel Jennifer Lopez, hogy az italok diétabarátok legyenek, így szinte kalóriamentesek a jéghideg fröccsre hajazó italok. 

via