A Barbie és az Oppenheimer ugyanazon a napon került a mozikba, ami valósággal felforgatta a közösségi médiát. A két film jobban nem is különbözhetne egymástól, ettől függetlenül, vannak, akik már most rajonganak mindkettőért. A dolog a randizási trendeket is befolyásolja, mivel megszületett a Barbieheimer-effektus. 

Így keresnek párt a Barbieheimer-effektust követők 

A Barbieheimer-effektus, ahogyan a nevéből is következik a két filmről kapta a nevét. A trend lényege, hogy a randizók teljesen eltérő tulajdonságokkal rendelkező partnert keresnek. Így olyannyira különböznek egymástól, mint a két film. 

A szakértő szerint az emberek a trendnek köszönhetően nem a saját „típusukat” keresik, hanem megpróbálnak nyitni a teljesen más tulajdonságokkal rendelkező emberek felé. Ennek köszönhetően sokkal jobban megismerik önmagukat, ami kifejezetten hasznos. 

A Barbieheimer-effektus kiemeli azokat a tulajdonságokat, melyek vonzóak a másikban, és a felek csak ezekre összpontosítanak. Ebben az esetben különösen igazzá válik, hogy az ellentétek vonzzák egymást. A különféle tulajdonságok kiegészíthetik egymást, ezáltal sokkal gazdagabbá tehetik a kapcsolatot

Sokakat arra ösztönöz ez a randizási trend, hogy felfedezzen dolgokat a komfortzónáján kívül. Egyre kevesebben preferálják a Barbie és Ken kapcsolatot, és sokkal inkább olyan partnert keresnek, aki mellett tudnak fejlődni, új dolgokat kipróbálni, és gazdagítani az érzelmi világukat. 


Via