Nos, ehető bugyiról hallottunk már, de illatbugyiról?! Íme egy kicsit problematikus, de attól még szuperizgalmas!

xScentual

Az xScentual nevű márkát nők alapították nőknek, és amint az a névből is sejthető, illatosított bugyikat kínálnak. Nagyon látványos reklámjaik vannak az Instán, de persze ez tipikusan egy olyan termék, ahol nem a látvány az érdekes.

Kicsit mint a fagyizóban: van csoki, vanília, eper és karamell. Mármint bugyiillat. Egy darab 39 dollárba kerül, ami jelenleg valamivel több, mint tízezer forintnak felel meg.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by xScentuals (@xscentuals)

Miért legyen illatos?

Tereskováé például speciális bugyi nélkül is illatos, és amerikai kolléganőnk, aki tesztelte ezt a márkát, meg is jegyzi, hogy nem feltétlenül pozitív az üzenete ennek a terméknek. Mert ha egy nőnek az intim testtájait illatosítani kell, akkor az mintha azt az üzenetet hordozná, hogy ott egyébként nem szokott finom illat lenni. A nők éppen elégszer megkapták már a történelem során, hogy a vagina egy tisztátalan, halszagú vagy egyenesen bűnös testrész. Ezzel a termékkel mintha az ember ezeket az előítéleteket erősítené meg.

De természetesen egy ilyen illatbugyi nem mindennapos használatra van. Mint a tesztből kiderül, a finom és természetes illat szinte az egész szobát betölti, amikor az ember felvesz egy ilyen bugyit, szóval kétség sem férhet ahhoz, hogy ez a fehérnemű csak a különleges alkalmak kiegészítője lehet. És amint a tesztből kiderül, a férfiak szívéhez nemcsak a gyomrukon, hanem az orrukon keresztül is vezet út, mert az első illatbugyi-kipróbálásból őrületes szeretkezés keletkezett.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by xScentuals (@xscentuals)

Via